Show de auto's van je ouders #3

Status
Not open for further replies.
Busje van mn pa op terugreis van Meppel naar Maastricht

Open tuning style y0 8P

[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=22352&stc=1&d=1177359143[/ir]
Ik ben blij dat jij een foto post.. Herrinert me er weer ff aan dat niet ALLE pa's op dit forum dikke bakken hebben en de mijne niet 8)

Ik ben blij dat jij een foto post.. Herrinert me er weer ff aan dat niet ALLE pa's op dit forum dikke bakken hebben en de mijne niet 8)

Aach er zitten hier vast nog veel meer met niet van die bijzondere auto's. Mijn pa rijdt ook vectra, maar die ga ik hier gewoon niet posten omdat je daar al genoeg van voorbij ziet rijden elke dag. Maar moet zeggen de bakken die hier gepost worden zijn over het algemeen goed :W

tuurlijk iedereen mag zijn mening hebben. Maar je kan het oook anders zeggen toch ipv gelijk met kk...is nergens voor nodig

tuurlijk iedereen mag zijn mening hebben. Maar je kan het oook anders zeggen toch ipv gelijk met kk...is nergens voor nodig

aa
bb
cc
dd
ee
ff
gg
hh
ii
jj
kk
ll
mm
nn
oo
pp
qq
rr
ss
tt
uu
vv
ww
xx
yy
zz

Zie het probleem niet hoor.

aa
bb
cc
dd
ee
ff
gg
hh
ii
jj
kk
ll
mm
nn
oo
pp
qq
rr
ss
tt
uu
vv
ww
xx
yy
zz

Zie het probleem niet hoor.

Dit is wel een hele zielige post hoor, sorry.
Iedereen weet toch dat kk voor kanker staat. Nou om dat woord in iedere zin te gebruiken gaat mij zelf gewoon te ver. Er zijn mensen die daar dierbare aan hebben verloren, en dan spotten mensen met dat woord. Vind het gewoon een beetje zielig.

Zit niet zo te zeuren over kk... Begrijp dat het misschien vervelend is als iemand dat tegen je zegt ofzo, maar wat je nu doet heeft geen zin. Wil je dan het hele forum/internet gaan afspreken omdat ze een ziekte gebruiken als "krachtterm".

Wat je nu doet is alleen maar een enorme discussie laten los barsten, heeft niemand wat aan. Reageer der gewoon niet op, geloof niet dat je je er erg onder lijd als iemand "kk lelijk" over een auto zegt... :)

Edit:

Sorry voor de voorzetting van de offtopic reeks :P

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back