Show de auto's van je ouders #3

Status
Not open for further replies.
Hier ook. 6 uur weg. Soms komt hij om 6 uur even om te eten en dan gaat hij om 7 uur weer terug, tot een uur of 11/12. Soms eet hij gewoon op kantoor snel wat en komt hij niet eens naar huis. Alleen op zaterdag en zondag van 10 tot 5 ofzo.

Kan ook relaxt zijn, mijn pa werkt met kleine klanten vaak thuis en dan kan je naakt door het huis rennen wel vergeten :D

Hier ook. 6 uur weg. Soms komt hij om 6 uur even om te eten en dan gaat hij om 7 uur weer terug, tot een uur of 11/12. Soms eet hij gewoon op kantoor snel wat en komt hij niet eens naar huis. Alleen op zaterdag en zondag van 10 tot 5 ofzo.

Ahh Jochie toch.. :henko::*

Hahahahah :D Dat is echt PUUR belgisch he :D Meisjes uit Oost -en West-vlaanderen zeggen dat vaak :p

toen ik in mijn tjoening tijd elke dag een paar uur op tuned-belgium zat begon ik ook beetje belgisch te praten en te denken, fucking vaag :D

amai zenne etc

Me vader had al tijdje een kras op zijn deur. Auto vandaag naar de dealer...belt me vader me net. Heeft ie een nieuwe jaguar s-type 3.0l v6 meegekregen:X alleen zijn er 2 versies: 1tje met 240pk en 1tje met 273pk. Vraag me af welke die heeft:P

Dus ik zeg nou dan moet ik er vanavond maar even een rondje inmaken. Hij: ehhh neee want dan is die alweer terug:@

Me vader had al tijdje een kras op zijn deur. Auto vandaag naar de dealer...belt me vader me net. Heeft ie een nieuwe jaguar s-type 3.0l v6 meegekregen:X alleen zijn er 2 versies: 1tje met 240pk en 1tje met 273pk. Vraag me af welke die heeft:P

Dus ik zeg nou dan moet ik er vanavond maar even een rondje inmaken. Hij: ehhh neee want dan is die alweer terug:@

Zo'n S-Type is wel prima. Had laatst een X-Type 3.0 V6 en dat is echt een hok. Rotautomaat ook.

Status
Not open for further replies.
Back