Show de auto's van je ouders #3

Status
Not open for further replies.
IDD, ga het lekker op de EO jongerendag zoeken :P

Je hoeft toch niet het woord Kanker te gebruiken ofwel? Vind je dat stoer of waarom doe je het?

En ja, ik kende inderdaad helaas mensen die hieraan zijn overleden en gebruik daarom dat woord of afkorting per definitie NIET.

Heb is een keer respect man.

Last edited:
:X altijd dat gehuil om een woord, koop aub een beer en doe daar je verhaal tegen man, damn... en ja ik ken ook TIG mensen in een naaste/directe omgeving die het hebben, so what, het leven gaat door, of je dat woord nou zegt of niet..

Ja ik heb het over respect maat. Dat het jou niet uitmaakt/interesseert maakt mij weer niet uit. Maar dan kan je alsnog wel rekening houden met een ander die wel gevoel in zn donder heeft.

Ja ik heb het over respect maat. Dat het jou niet uitmaakt/interesseert maakt mij weer niet uit. Maar dan kan je alsnog wel rekening houden met een ander die wel gevoel in zn donder heeft.

Als je nou is nagaat dat aan tering en tyfus wel 20x meer mensen zijn overleden dan aan kanker, waarom zeg je dat dan wel?

En ik ken ook mensen die aan een hartstilstand zijn overleden, mag je dat dan ook uit respect neit meer zeggen.

Leef ermee, natuurlijk is het niet leuk, maar zo is de maatschappij van tegenwoordig. En het word per definitie neit zo gebruikt als dat jij denkt dat het is.

Tegenwoordig staat het scheldwoord en de ziekte helemaal tegenover elkaar en zijn ze zowat niet meer gerelateerd aan elkaar.

:)

Over auto's hadden we het toch:+

4zto3lv.jpg

nieuwe seat leon 1.6 sport van moeders, vind het geen mooi model maar deze gaat nog wel.

Ik vind dat interieus wel zo sneu, van een Leon. Echt alles van hard plastic, en dat stuur is echt de klap op de vuurpijl. Lijkt wel een holle pvc buis oid.

Ik vind dat interieus wel zo sneu, van een Leon. Echt alles van hard plastic, en dat stuur is echt de klap op de vuurpijl. Lijkt wel een holle pvc buis oid.

Dat viel me idd ook op aan de nieuwe Leon, buitenkant de mooie vormen en dan gewoon zo'n aarslelijk interieur... vind het echt gewoon zonde! Weet niet welke designer dat in z'n hoofd heeft gehaald :D

Heb is een keer respect man.
Wie is heb, en waarom is hij een 'keer respect man'??

Interieur van een Leon is echt dramatisch, die middenconsole :r

Zafira OPC is dan wel weer vet... Facelift model? Of eerder model..

[ir]http://www.km77.com/marcas/seat/2005/leon/gama/gra/36.jpg[/ir]
:r :r

Status
Not open for further replies.
Back