Show de auto's van je ouders #3

Status
Not open for further replies.
attachment.php

Stoeltjes, de ''vouwtjes'' komen omdat er net iemand inzat :P

Attachments

• stoele.JPG
    stoele.JPG
    35.9 KB · Views: 322
Dat viel me idd ook op aan de nieuwe Leon, buitenkant de mooie vormen en dan gewoon zo'n aarslelijk interieur... vind het echt gewoon zonde! Weet niet welke designer dat in z'n hoofd heeft gehaald :D

Ghehe, ex-designer van Alfa Da Silva werkt nu bij Seat. Vandaar ook die deurgrepen achter en de 147 achterlichten op de ibiza.

En street glow, ga huilen ofzo.

Tja, ik kan er weinig van zeggen. Alleen dat ze bij Alfa denk ik iets beter naar de desinger luister als bij Seat :#

Maar ik weet niet of Da Silva ook het interieur gemaakt heeft, exterieur 100% zeker, en dat ziet er ook niet verkeerd uit.

Tja, ik kan er weinig van zeggen. Alleen dat ze bij Alfa denk ik iets beter naar de desinger luister als bij Seat :#

Maar ik weet niet of Da Silva ook het interieur gemaakt heeft, exterieur 100% zeker, en dat ziet er ook niet verkeerd uit.

Volgens mij worden de interieurs apart ontworpen door een ander deel van een studio ofzo, want zoals je zelf zegt, het exterieur is geslaagd.
Maarja hopen dat als er ooit een facelift komt ze dit dan ook meteen 'liften' :+

Vreselijke bak... Alleen het stuur lijkt me prettig, bij de rest van de auto heb ik echt een vervelend gevoel... Zal wel lekker rijden overigens...

Dennis, het is dus een zilveren OPC? Jammer dat het geen OPC-blauwe is...

En dat gezeik over dubbel-k moet maar een afgelopen zijn...

:D De pot die de ketel verwijt hier.

Die middenconsole maakt die Seat niet echt mooi nee. Dat stuur en de klokken zien er nog wel oké uit zo op de fotos. Maja ben sowieso niet fan van alle nieuwe Seat's. Lijkt allemaal op elkaar en het is allemaal niet mijn smaak.

Status
Not open for further replies.
Back