Arne
Pia Maxiscooter FTW
:L right back at ya. Hoe kinderachtig kan je posten zeg
Jij begon te zeuren over een afkortingkje, wees allang blij dat er niet voluit KANKER wordt geschreven.
:L right back at ya. Hoe kinderachtig kan je posten zeg
}) . Amai zotteke.
En is het dat waard, dat je dan een Q7 kunt rijden? Dat is overwegen. Denk dat jij je pa liever vaker thuis hebt en een Vectra of Passat voor de deur hebt dan dat ie nu zovaak weg is.. Toch?Mn pa werkt serieus 70/80 uur per week. Zie hem dus VRIJ weinig en als hij thuis is gaat het niet over auto's
Ik ben blij dat jij een foto post.. Herrinert me er weer ff aan dat niet ALLE pa's op dit forum dikke bakken hebben en de mijne niet 8)
Ach ja, dure auto zegt niet alles.
Ik weet tot waar mijn pa kan leasen, maar maakt daar geen gebruik van. Hij rijdt nu een 3 jaar oude renault scenic.
Als je 10 jaar lang in een goedkopere auto rijdt, kan je door de bijtelling gewoon eerder stoppen met werken. En dat zijn wel dingen die mijn vader interesseert in plaats van een dure auto.
Begint dat KANKER gejank nou weer? Je moest eens weten hoe vaak ik het hier op mn werk (Rotterdam) om me heen hoor, ja, ook van de hoogste bazen. En OOK van mensen die er 'mensen aan verloren hebben'.
En is het dat waard, dat je dan een Q7 kunt rijden? Dat is overwegen. Denk dat jij je pa liever vaker thuis hebt en een Vectra of Passat voor de deur hebt dan dat ie nu zovaak weg is.. Toch?
IDD, ga het lekker op de EO jongerendag zoeken
Wie zegt dat hij die tijd werkt om die auto te kunnen rijden..?
Wellicht heeft ie gewoon een eigen bedrijf of een hele drukke baan en moet hij die tijd wel vol maken. Dat hij er genoeg geld aan overhoud om een Q7 te kunnen kopen staat daar los van lijkt mij
Denk dat je op de 40+ niet echt meer voor een auto aan het werk bent, stel je wel erg vreemde prioriteiten in ieder geval.
idd
Zelfde met mijn vader, 2/3 dagen in de week "thuis"(in de buurt dus), hij is gewoon verslaafd aan werken ofzo :L
beetje een loser ben je wel he?:|