This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto's van je ouders #2

Status
Not open for further replies.
hey lennox, mag jij btw alleen fototjes vanuit het raam maken van die Q7

ik wil nou wel is een goede repo zien, interieur enzo en navigatie systeem aan enzo

Als ik uit mn nest kom is mn pa weg. En nu is hij nog niet thuis van zn werk. Moeten wel centjes verdient worden he

En dat gaat serieus 7 dgn per week zo. Alleen op zaterdag en zondag tot een uur of 5 's avonds.

Als het een keer licht is zal ik wel mooie foto's maken. Blijft wel een w800i camera :+ . Binnenkant is idd vetter dan buitenkant.

Ow maar trouwens, je hebt wel gelijk Laurens, maar alleen als je vanuit het product redeneert, marketing oude stijl zeg maar.

Tegenwoordig proberen autofabrikanten echter op behoeften in te spelen en er zijn blijkbaar genoeg mensen die het fijn vinden om SUV te rijden. Net als er mensen zijn die graag aan poepsex doen, je hoeft het niet te snappen en je hoeft er niet aan mee te doen

Hier trek je mijn aandacht mee Zoals ik zei, bekijk IK auto's vooral vanuit technisch oogpunt, de goede verkoopcijfers maken een auto in mijn ogen niet vet. Ik snap wel dat mensen graag in een grote en luxe auto rijden, maar ik zal er inderdaad niet aan mee doen door een SUV te kopen. Was poepseks trouwens de eerste vergelijking die je te binnen schoot?

:Z

Tja, ik ken Bart al een tijdje, sommige dingen onthoud je dan

Maar even centraal; sommige mensen vinden bijvoorbeeld snelheid niet zo belangrijk (ja, die bestaan echt!) en die hebben liever iets waar ze elke dag lekker rustig mee naar hun werk cruisen en waarmee ze 's avonds helemaal dood weer terug naar huis kunnen zoeven, zonder wel inspanning etc.

Het is nu makkelijk praten, maar als je zelf moet kiezen is het toch altijd weer anders

Uiteraard, maar ik gaf MIJN mening over SUV's en ik weet dat niet iedereen het met me eens is. Bovendien vind ik het niet moeilijk om niet voor een SUV te kiezen.

wat voor een funtie heeft een CDR600 dan? pcies NIKS!

gewoon lol, of omdat je het mooi vind DAT is dan de functie.

nogmaals als we allemaal alleen autos kopen voor de functie moeten we allemaal in een passat/golf/skoda gaan rijden

Tsja, iets moet toch voor een doel gemaakt zijn lijkt mij? Ik zie alleen het doel van zo een SUV niet. Vervoer van A naar B? Kost dan wel tering veel geld moet ik zeggen. Wellicht de mooiigheid dan? Kan het me moeilijk voorstellen, maar ok. Voor dat geld koop ik in ieder geval een stuk comfortabeler en makkelijker vervoer om van A naar B te gaan... Lol in een SUV? Als je moet gaan parkeren langs de grachten in Adam zeker?Vergelijk tussen een motor en een auto gaat overigens toch niet op..

Een SUF is een in principe een Amerikaans concept en moet dus sowieso al gestopt worden in Europa. Hebben we decennia lang in kleinere auto's gereden dan in de VS, nu zijn de wegen overvol en de brandstof duur en dan gaan mensen in een SUF rijden...echt SHOOT me.

Voertuigsoort Personenauto
Merk BMW
Handelsbenaming 5ER REIHE; 535D SEDAN AUT.
Kleur(en) Zwart
Brandstof Diesel
G3 Installatie N.v.t.
Aantal cilinders 6
Cilinderinhoud 2993 cm3
Vermogen 200 KW
Aantal zitplaatsen 5
Aantal staanplaatsen N.v.t.

Nrbord niet goed weggehaald denks :+

En die voetbalvrouwen willen graag suv's omdat ze doodsbang in het verkeer zijn en zelf niet kunnen rijden, als ze dan iemand onder knallen of ergens bij op rijden door hun geweldige rijkunsten hebben ze lekker zelf niets.

DAT is het hele idee achter de SUV.

Is het mensen wel eens opgevallen dat 90% van alle rangerovers en Mini's (New Mini) worden bereden door vrouwen? Meestal blond ook!

Nou 90% is overdreven, maar iig meer dan 70% van alle New Mini's hier wordt bereden door vrouwen!

Nou we het toch over New Mini hebben... waar is die gozer eigenlijk gebleven? Met zijn Gallardo?

Status
Not open for further replies.