hey lennox, mag jij btw alleen fototjes vanuit het raam maken van die Q7
ik wil nou wel is een goede repo zien, interieur enzo en navigatie systeem aan enzo
Net als er mensen zijn die graag aan poepsex doen, je hoeft het niet te snappen en je hoeft er niet aan mee te doen
Ow maar trouwens, je hebt wel gelijk Laurens, maar alleen als je vanuit het product redeneert, marketing oude stijl zeg maar.
Tegenwoordig proberen autofabrikanten echter op behoeften in te spelen en er zijn blijkbaar genoeg mensen die het fijn vinden om SUV te rijden. Net als er mensen zijn die graag aan poepsex doen, je hoeft het niet te snappen en je hoeft er niet aan mee te doen
Geef nou gewoon toe dat die q7 van de buurman is joh
Hier trek je mijn aandacht meeZoals ik zei, bekijk IK auto's vooral vanuit technisch oogpunt, de goede verkoopcijfers maken een auto in mijn ogen niet vet. Ik snap wel dat mensen graag in een grote en luxe auto rijden, maar ik zal er inderdaad niet aan mee doen door een SUV te kopen. Was poepseks trouwens de eerste vergelijking die je te binnen schoot?
nou je het zegt alleen raam-fotos tot nu toe^^
Hier trek je mijn aandacht meeZoals ik zei, bekijk IK auto's vooral vanuit technisch oogpunt, de goede verkoopcijfers maken een auto in mijn ogen niet vet. Ik snap wel dat mensen graag in een grote en luxe auto rijden, maar ik zal er inderdaad niet aan mee doen door een SUV te kopen. Was poepseks trouwens de eerste vergelijking die je te binnen schoot?
Tja, ik ken Bart al een tijdje, sommige dingen onthoud je dan
Maar even centraal; sommige mensen vinden bijvoorbeeld snelheid niet zo belangrijk (ja, die bestaan echt!) en die hebben liever iets waar ze elke dag lekker rustig mee naar hun werk cruisen en waarmee ze 's avonds helemaal dood weer terug naar huis kunnen zoeven, zonder wel inspanning etc.
Het is nu makkelijk praten, maar als je zelf moet kiezen is het toch altijd weer anders
wat voor een funtie heeft een CDR600 dan? pcies NIKS!
gewoon lol, of omdat je het mooi vind DAT is dan de functie.
nogmaals als we allemaal alleen autos kopen voor de functie moeten we allemaal in een passat/golf/skoda gaan rijden