This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Show de auto's van je ouders #2

Status
Not open for further replies.
En als je nou ter water raakt, en buiten bewust zijn. En er toevallig een beawacht tjik je wilt redden, maar die vergrendeling staat er op.

Of gaat t er wel af als je terwater raakt oid 8P

En als je nou ter water raakt, en buiten bewust zijn. En er toevallig een beawacht tjik je wilt redden, maar die vergrendeling staat er op.

Of gaat t er wel af als je terwater raakt oid 8P

In koud water kom je meestal gelijk weer bij

Wow, nice spul allemaal... Bij mij gaan (schijnbaar) de deuren op slot boven de 20 km/u...

Qua gordelgebruik, ik denk dat ik er ff een polletje tegenaan gooi, ben wel benieuwd

Als je geen zin in je gordel hebt, doe je um toch gewoon achter je langs in dat gordelding

nergens last van:#

Ja weet ik, maar het is gewoon irritant als je bijv. in een parkeergarage wegrijdt, ik doe hem altijd rijdende weg om...

Fiat's locken automatisch omdat de deurpennen meestal lam zijn?

Arne; scherp, had ik nog niet eens naar gekeken... Redelijk hoog zwamgehalte heeft die posting hoogstwaarschijnlijk...

Aaah joh, niet zo tof he

Zit zelfs op mijn auto en dat uit 2002 :+ Terwijl de nieuwe A3 en nu pas heeft. Ze lopen achter die Duitsers :+ Gewoon een geavanceerde auto heb ik

3.0 twinspark 12v dacht ik mag hemNOOID mee van mijn ouders ...aleen toen ik mijn rijbewijs ging ophalen ...maar ik weet waar de rezervesleutels liggen

Status
Not open for further replies.