Show de auto's van je ouders #2

Status
Not open for further replies.
Eindelijk iemand die het met me eens is. Ik heb er al heel veel gezien en ik vind het denk ik 1 van de lelijkste SUV's die er rondrijdt.

ik join the club :P

alleen vind ik eigenlijk alle suv's lelijk :o
(alleen cayenne turbo kan ik nog wel vet vinden :P)

X5 rijdt wel duidelijk beter dan een Q7, die is toch comfortabeler en hangt veel meer in de bochten. Je kunt gewoon merken dat een Q7 zwaarder is.
Zo prettig als een knalfa rijden ze geen van allen :P , dat doet geen een SUF.
X5 doet het niet slecht rijdt beter dan menig normale auto (koreanen etc), cayenne heb ik nooit in gereden.

X5 rijdt idd wel goed, Cayenne ook trouwens. Jammer dat in de Cayenne geen diesel te krijgen is, want zelfs de Turbo is op de snelweg echt niet zo snel meer. Mijn favoriet blijft de Range Rover, die heeft tenminste stijl :)

Q7 heb ik nog niet gereden, maar hij is imho echt TE groot, heel erg Amerikaans.

Hangt ook een beetje van je verwachtingen af natuurlijk. Denk dat niemand die graag sportief stuurt een SUV koopt :)

Ik kan me dus amper voorstellen dat een Q7 rijdt als een natte krant, da's gewoon bullshit... Ik heb er (uiteraard) niet in gereden, maar zelfs de dingen die ik lees het tegendeel beweren zegt toch ook wat... X5/Q7/Cayenne schijnt gewoon goed te sturen, misschien wel beter als een Alfa 166 ( :rolleyes: )

Tjah, iedereen heeft recht op z'n mening, dus ook Stephan Clarkson...

*edit, paginaatje gemist, laten we deze discussie niet te lang maken*

Beter DAN :+

Gr,
Erik Clarkson

X5 rijdt idd wel goed, Cayenne ook trouwens. Jammer dat in de Cayenne geen diesel te krijgen is, want zelfs de Turbo is op de snelweg echt niet zo snel meer. Mijn favoriet blijft de Range Rover, die heeft tenminste stijl :)

Q7 heb ik nog niet gereden, maar hij is imho echt TE groot, heel erg Amerikaans.

Hangt ook een beetje van je verwachtingen af natuurlijk. Denk dat niemand die graag sportief stuurt een SUV koopt :)

Dan de Sport uitvoering, Supercharged of met TDV88)

Q7 is dus echt wel vet :W ! Mooie bak Lennox !

Hij is niet van mij :P, dus verder maak ik me er ook echt niet druk om hoor. Dat msn gesprek sloeg ook nergens op. Net zoals vaker mijn conversaties met stokmans.

Verder is hij groot ja, maar alles moet in deze tijd groter/sneller/breder/harder/duurder. lijkt het wel ?

Achterkant had trouwens ook van een picknick ofzo kunnen zijn, die vind ik ook ronduit lelijk. Voorkant is wel leuk. Verder is inparkeren gewoon een eitje met dat systeem, dus daar is de grootte nog geeneens een minpunt. Hoe het in een parkeergarage moet gaan weet ik neit.

1 druk op de knop trekhaak naar buiten
1 druk op de knop achterklep open en dicht
binnen x-aantal meter van de auto, en de auto wordt al ontgrendeld

8)

Status
Not open for further replies.
Back