BetaDriver Unregistered User 13 February 2007 #541 r0bert said: Hij blijft dicht todat jij het portier van binnenuit open doet. Click to expand... aah op die fiets... Dus hij gaat bij het wegrijden erop en blijft dan dicht.
r0bert said: Hij blijft dicht todat jij het portier van binnenuit open doet. Click to expand... aah op die fiets... Dus hij gaat bij het wegrijden erop en blijft dan dicht.
Maykel 600RR 13 February 2007 #543 En als je nou ter water raakt, en buiten bewust zijn. En er toevallig een beawacht tjik je wilt redden, maar die vergrendeling staat er op. Of gaat t er wel af als je terwater raakt oid 8P
En als je nou ter water raakt, en buiten bewust zijn. En er toevallig een beawacht tjik je wilt redden, maar die vergrendeling staat er op. Of gaat t er wel af als je terwater raakt oid 8P
Tommy. *BA DUM TSS* 13 February 2007 #544 R-R5 said: Alsnog dom imo. :+ Click to expand... k zeg ook niet dat het slim is, maar als je om een of andere rede geen zin heb in dat ding om te doen... Ik vind jou echt mega goed, als je zelf je gordel om doet:winner:
R-R5 said: Alsnog dom imo. :+ Click to expand... k zeg ook niet dat het slim is, maar als je om een of andere rede geen zin heb in dat ding om te doen... Ik vind jou echt mega goed, als je zelf je gordel om doet:winner:
BetaDriver Unregistered User 13 February 2007 #545 Lijkt me wel dat het bij tewater raken of een verkeersongeval er wel afgaat ja.
Lennox Well-Known Member 13 February 2007 #546 Maykel said: En als je nou ter water raakt, en buiten bewust zijn. En er toevallig een beawacht tjik je wilt redden, maar die vergrendeling staat er op. Of gaat t er wel af als je terwater raakt oid 8P Click to expand... In koud water kom je meestal gelijk weer bij
Maykel said: En als je nou ter water raakt, en buiten bewust zijn. En er toevallig een beawacht tjik je wilt redden, maar die vergrendeling staat er op. Of gaat t er wel af als je terwater raakt oid 8P Click to expand... In koud water kom je meestal gelijk weer bij
Maykel 600RR 13 February 2007 #547 Tis al 2maand 30graden :+ Mja zal er wel automatisch afgaan dan idd
Divided. Well-Known Member 13 February 2007 #548 Tommy. said: Als je geen zin in je gordel hebt, doe je um toch gewoon achter je langs in dat gordelding nergens last van:# Click to expand... volgens mij werken die dingen op gewicht. als er gewicht op de stoel staat en de auto rijd.
Tommy. said: Als je geen zin in je gordel hebt, doe je um toch gewoon achter je langs in dat gordelding nergens last van:# Click to expand... volgens mij werken die dingen op gewicht. als er gewicht op de stoel staat en de auto rijd.
GP1RoxDidam Well-Known Member 14 February 2007 #549 van me vader 530i uit 2006 en van moetie 2.4 jtd diesoltje 175 pktjes en de gti van me broer Last edited: 14 February 2007
Wout@SR The White Cowboy 14 February 2007 #550 Ziet er zeer goed uit die Golf 4... Op de spiegels na dan... En daar achter staat ook wat moois? vrij lage mk3?
Ziet er zeer goed uit die Golf 4... Op de spiegels na dan... En daar achter staat ook wat moois? vrij lage mk3?
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 14 February 2007 #551 Wow, nice spul allemaal... Bij mij gaan (schijnbaar) de deuren op slot boven de 20 km/u... Qua gordelgebruik, ik denk dat ik er ff een polletje tegenaan gooi, ben wel benieuwd
Wow, nice spul allemaal... Bij mij gaan (schijnbaar) de deuren op slot boven de 20 km/u... Qua gordelgebruik, ik denk dat ik er ff een polletje tegenaan gooi, ben wel benieuwd
Arne Pia Maxiscooter FTW 14 February 2007 #552 Tommy. said: Als je geen zin in je gordel hebt, doe je um toch gewoon achter je langs in dat gordelding nergens last van:# Click to expand... Ja weet ik, maar het is gewoon irritant als je bijv. in een parkeergarage wegrijdt, ik doe hem altijd rijdende weg om...
Tommy. said: Als je geen zin in je gordel hebt, doe je um toch gewoon achter je langs in dat gordelding nergens last van:# Click to expand... Ja weet ik, maar het is gewoon irritant als je bijv. in een parkeergarage wegrijdt, ik doe hem altijd rijdende weg om...
Arne Pia Maxiscooter FTW 14 February 2007 #553 Apple said: volgens mij werken die dingen op gewicht. als er gewicht op de stoel staat en de auto rijd. Click to expand... Dat doen ze ook, maar wat wil je daarmee zeggen?
Apple said: volgens mij werken die dingen op gewicht. als er gewicht op de stoel staat en de auto rijd. Click to expand... Dat doen ze ook, maar wat wil je daarmee zeggen?
Arne Pia Maxiscooter FTW 14 February 2007 #554 GP1RoxDidam said: van me vader 530i uit 2006 en van moetie 2.4 jtd diesoltje 175 pktjes en de gti van me broer Click to expand... Dacht dat Didam in NL lag? Belgisch kenteken op die mk4, en de andere foto;s zijn van autotrader..
GP1RoxDidam said: van me vader 530i uit 2006 en van moetie 2.4 jtd diesoltje 175 pktjes en de gti van me broer Click to expand... Dacht dat Didam in NL lag? Belgisch kenteken op die mk4, en de andere foto;s zijn van autotrader..
Ossje Well-Known Member 14 February 2007 #555 Alsof er een wereld open gaat hier met dat automatisch locken van de deuren :+
Bart Nrg Mc2 Well-Known Member 14 February 2007 #556 Fiat's locken automatisch omdat de deurpennen meestal lam zijn? Arne; scherp, had ik nog niet eens naar gekeken... Redelijk hoog zwamgehalte heeft die posting hoogstwaarschijnlijk...
Fiat's locken automatisch omdat de deurpennen meestal lam zijn? Arne; scherp, had ik nog niet eens naar gekeken... Redelijk hoog zwamgehalte heeft die posting hoogstwaarschijnlijk...
Ossje Well-Known Member 14 February 2007 #557 Aaah joh, niet zo tof he Zit zelfs op mijn auto en dat uit 2002 :+ Terwijl de nieuwe A3 en nu pas heeft. Ze lopen achter die Duitsers :+ Gewoon een geavanceerde auto heb ik
Aaah joh, niet zo tof he Zit zelfs op mijn auto en dat uit 2002 :+ Terwijl de nieuwe A3 en nu pas heeft. Ze lopen achter die Duitsers :+ Gewoon een geavanceerde auto heb ik
runner replica GONE !! 14 February 2007 #560 3.0 twinspark 12v dacht ik mag hemNOOID mee van mijn ouders ...aleen toen ik mijn rijbewijs ging ophalen ...maar ik weet waar de rezervesleutels liggen
3.0 twinspark 12v dacht ik mag hemNOOID mee van mijn ouders ...aleen toen ik mijn rijbewijs ging ophalen ...maar ik weet waar de rezervesleutels liggen