Show de auto's van je ouders #2

Status
Not open for further replies.
Leuk voor een mechanisch pompje maar CommonRail kan er niet goed tegen. Sommige systemen zijn gevoeliger als andere.

@ Lennox, is een schatting. 85% ervan heb ik aan de wielen.

Dat is ook de reden dat alleen oudere diesel motoren op sla olie kunnen rijden of niet :P

BHP is gewoon op de krukas hoor..

Brake horsepower (bhp)

Brake horsepower (bhpeee) is the measure of an engine's horsepower without the loss in power caused by the gearbox, generator, differential, water pump and other auxiliaries. Thus the prefix "brake" refers to where the power is measured: at the engine's output shaft, as on an engine dynamometer. The actual horsepower delivered to the driving wheels is less. An engine would have to be retested to obtain a rating in another system. The term "brake" refers to the original use of a band brake to measure torque during the test (which is multiplied by the engine RPM and a scaling constant to give horsepower).

ontopic, was gister trainen samen met een vriend, hadden we de auto's langs elkaar gezet, was wel een gsm-foto waard.:)

[IR]http://i19.tinypic.com/2wmqpab.jpg[/IR]

Die tourag is dus van z'n ouders. Z'n moeder rijdt er vooral in, en zij wou die 22" velgen eronder :p Zit ook een w12 bumperset op met zelfde uitlaten. Het is een 2.5 tdi btw
De zwarte velgen zijn trouwens niet meer onder de a6. Vandaag heb ik de rechterachtervelg mooi bewerkt bij het inparkeren :X

Last edited:
achja, smaak he :) Ik vind het niet zo fout eigenlijk, alleen trekt het te veel aandacht, je ziet echt iedereen omdraaien. Zou btw ook niet willen weten wat ze kosten :X

Wel hoog PIMP gehalte, en op foto ziet het er altijd minder uit.
En ac, daar zou je vader blij mee wezen :D Ach, kan gebeuren..

Status
Not open for further replies.
Back