Show de auto's van je ouders #2

Status
Not open for further replies.
Erg lelijk, die URL op de deur. Ik vind de belettering sowieso niet echt mooi, had op andere manieren veel fraaier gekund.

Op een klant kan het namelijk zo overkomen: He ik betaal dus te veel, ze hebben zelfs hier geld voor.

Dit is typisch nederlands, en je verandert er niks aan. In Duitsland is het vrijwel andersom, hoe dikke de bak, des te meer mensen denken: he het is kennerlijk een goede zaak.

Op een klant kan het namelijk zo overkomen: He ik betaal dus te veel, ze hebben zelfs hier geld voor.

Dit is typisch nederlands, en je verandert er niks aan. In Duitsland is het vrijwel andersom, hoe dikke de bak, des te meer mensen denken: he het is kennerlijk een goede zaak.

Klopt, maar gelukkig is het niet een sterk concurrerende markt, en er word eigelijk besteld per telefoon of fax, en het word gewoon verzonden, niet dat de me pa´s auto er mee te maken heeft zegmaar... dit is btw me pa´s eigen auto, dus hij wilde wel een beetje netjes rijden...

maar ik snap indd wat je bedoelt..

kennerlijk is toch geen nederlands?:P

Status
Not open for further replies.
Back