Show de auto's van je ouders #2

Status
Not open for further replies.
morgenochtend de nieuwe auto ophalen:)

x-type-3.jpg

2.2 D. 155 pk. zwart, champagne leren bekleding,7 inch touchscreen audio/navigatie/telefoon systeem. 17 inch velgen.

vind het wel leuk:)

zal morgen de echte maken...wel vroeg: 10 uur in a'dam zijn:X lekker als je vannacht gaat stappen

zoals beloofd:

47074843_5_-c95.jpeg

47074842_5_Ictj.jpeg

47074841_5_Eu5o.jpeg

dank je:)....knalt wel goed opzich..2.2d met 155 pk:) 6 versnellingen:P beetje overdreven maar wel leuk om erbij te zeggen tegen mensen dat je er 6 hebt;). Voor de rest heeft vader hem lekker zwart gehouden om de rastergrill na:) Vind het wel mooi eigenlijk! Alleen zit er op de sleutel echt zoveel gezeik qua knoopjes. 1x indrukken is 1 deur open...2x indrukken alles open. dichtknopje 1x indrukken zijn alleen deuren op slot. 2x indrukken dan is ook het interieur beveiligd..beetje onnozel allemaal! En je kan je portier niet te lang open laten staan als je naast je auto staat want dan gaat het alarm af:S heel vreemd iig

owja en Lennox: ik vind die Q7 ~echt een meesterlijke bak! Wel iets te groot! komt nogal in de buurt van de escalade:)

Dat is juist wel goed voor in de stad, hoevaak worden er geen deuren open getrokken en ben je een laptop of tas kwijt van de passagiers stoel?
Wij hebben het ook + nog een knopje voor de kofferbak die je dan kan openen :P

Mijne lockt de deuren ook automatisch... Anti-carjacking omdat ik geen doorpins heb... Ziet er wel strak uit (is standaard vanaf my 2004)...

Bij mij ook (instelbaar), kofferbak kan ik nog eens apart op slot instellen vanaf de bc. Dit gaat over de 407 lmfd

Wat heb je er dan aan? Als je stilstaat voor het verkeerslicht of filerijd kun je alsnog gecarjacked worden... als je harder rijd niet.

Status
Not open for further replies.
Back