SBO Sprint - Meppel 1 - 22 april

een tent in je tent met de auto erin als lekkere slaapbank voor 2 nog beter pffrrt

vanavond maar weer is sleutelen, een paar hokken klaar maken denks

Het weer ziet er goed uit las ik net....Rond de 15 graden ongveer en droog.. Dus is beter dan gloeiend heet of zon klote regenbui.

Net mn kappen gespoten :p Matzwarte Zip SP 2000 heb ik nu

kikkerij zit voor het hele a.s weekend vol dus wss gaan we gewoon naar bleuband oid (zo heet ie tog:P)

thijs ook?

werd btw helemaal depressief van dat mokkel van slam fm richting et weekend meer wisselvallig weer en kans op nachtvorst.

en dat elk half uur:+

een tent in je tent met de auto erin als lekkere slaapbank voor 2 nog beter pffrrt

vanavond maar weer is sleutelen, een paar hokken klaar maken denks

Een tent in je auto en die in een tent, met nog een tent erbij in.

Ideaal, Maar ik kom alleen zondag, zaterdag ergens anders ff testrijden.

Tot dan :W

kikkerij zit voor het hele a.s weekend vol dus wss gaan we gewoon naar bleuband oid (zo heet ie tog:P)

thijs ook?

werd btw helemaal depressief van dat mokkel van slam fm richting et weekend meer wisselvallig weer en kans op nachtvorst.

en dat elk half uur:+

Ik denk dat we gewoon ergens heen boeken op zaterdagavond, vinden we niks dan slaap ik wel in de auto :W

ehhh..?

..Er zijn tv-opnames tijdens 22 april voor verschillende programma's.

even zorge dat me haar goedzit :+

Camping de Kikkerije geboekt! De meneer aan de telefoon: "U gaat zeker naar die oldtimerbrommer beurs, race een zondag?"
8P

als iemand een C21 demper te koop heeft (liefst black), zou die hem dan kunnen meenemen?

PM me anders maar....

prijs komt wel goed

Tsow, ik moet het hele kk ding weer uit elkaar halen om het spul nog even netjes te spuiten :P Dan alle kapjes er weer op, en dan nog afstellen :W

Nog genoeg te doen dus :X

Back