SBO Sprint - Meppel 1 - 22 april

Ik ga ook nog niet banken, stel het voor mn gevoel af en laat m later op de bank afstellen en kan ik meteen de uitlaatjes testen, m'n Roost is onderweg :W

xiphos wat voor vertanding? ik kreeg laatst ook de verkeerde vertanding binnen, ik stuur het terug en wacht nu alweer ruim een maand op die klote vertanding, zal toch niet gaan gebeuren dat ik daardoor meppel ga missen!!!

't Hok van mij staat te wachten...

DSC03181.jpg

mooi ding ... heeft wel wat... paddock stand geel maken:P weet niet waarom maar zon 3fm kuike geel zou wel vet zijn:P

xiphos wat voor vertanding? ik kreeg laatst ook de verkeerde vertanding binnen, ik stuur het terug en wacht nu alweer ruim een maand op die klote vertanding, zal toch niet gaan gebeuren dat ik daardoor meppel ga missen!!!

deze heeft de importeur atm niet : Polini secundair 14/48

idd die moet ik ook:X hoop em iig erg snel binnen te krijgen, ben hard bezig het ding klaar, mis alleen die kut vertanding nog, iemand een idee waar ze die nog hebben liggen dan koop ik em daar gewoon, ook al heb ik al betaald.

Ik heb nergens meer problemen mee, alleen dat mijn kapwerk nog gespoten moet worden.:W

Dus zal wel met ongespoten kappen aan de start staan helaas.

Geloof mij..... op de blauwe hand kun je 10x beter staan dan op de kikkerlei :emo: :P

achja maak niet zo veel uit avond is tog hetzelfde bier en we zijn weerr vroeg weg dusja ... als meppel maar lekkere baan is ... vond vorig jaar in meppel een top baan waar we vorige keer deden sprinten ..

Back