SBO Sprint - Meppel 1 - 22 april

Ik moet natuurlijk weer me spruitstukje slopen van 2fast inlaatje. En het mooie is dat een vl13 met malossi recht niet past met het achterwiel. Dus moet maar even nieuwe halen.

Ik moet natuurlijk weer me spruitstukje slopen van 2fast inlaatje. En het mooie is dat een vl13 met malossi recht niet past met het achterwiel. Dus moet maar even nieuwe halen.

ik heb ook nog zo'n spruitje voor je liggen als het allemaal mis zou lopen en je hem niet meer kan krijgen.

vanavond ga ik samen met Bram even de laatste hand leggen aan de zip:W vanmiddag me nieuwe subframe eronder gehangen en staan bruut al zeg ik het zelf:P

ook las ik dat Harjo de 22ste jarig is, dus ff feliciteren. me vader is die dag ook jarig en moet hij dan met mij mee naar meeting O-)

tot de 22ste allemaal

Zo dan:) mijn nieuwe kapwerk word as zaterdag gespoten, en heb een kappenset van iemand anders kunnen lenen rood/wit dus die zit erop.
En krijg zo afgedraaide halfpoulie binnen en mijn gestraalde carterkap.

Dus in principe ben ik klaar :W

die van mij is nog lang niet klaar.. maar ff zorgen dat alle kappen spuit klaar zijn en dan na meppel maar ff spuiten.. de chrome velgen zitten der wel al op :p

hoezo, ben je zo langzaam dat ik dat kan telle?? :henko:

Hij gaat vast lopen kloten bij de kerstboom zodat iedereen moet wachten
emoj.gif

Back