SBO Sprint - Meppel 1 - 22 april

me zip heeft gister avond ook een lichte warmloper gehad op de testbank. nieuwe zuiger erin en alles is weer oké gelukkig:), als de zip zaterdag weer thuis is, alles borgen, nieuwe benzine tank, subframe omleggen, alle kappen goed monteren:) en klaar is kees:W

tot 22 april

P4120067.jpg

Wat een klote werk man:(

Die moeten wel. En je as ook.

3.1 Onder borgen wordt verstaan: het voorkomen van loslopen door gebruikmaking van metalen draad met een dikte van minimaal 0,7 mm. Het gebruik van splitpennen wordt beschouwd als borgen. Het gebruik van zelfborgende moeren en van producten zoals Loctite wordt niet beschouwd als borgen omdat de goede werking daarvan niet zonder demontage kan worden vastgesteld bij de technische keuring.
Alle vuldoppen, pluggen, bouten en moeren die bij het loslopen olielekkage kunnen veroorzaken, moeten zijn geborgd.
Bouten en moeren waarmee wielassen, remklauwen en remverankeringen zijn bevestigd, moeten zijn geborgd. Moeren/bouten waarmee wielen zijn bevestigd, moeten zijn geborgd.

In mijn wielas zitten 2 afgebroken 2 mm boortjes:(

Dat word 1 grote draad bende daar man:(

En dat zelf borgende moeren niet als borgen verstaan word vind ik ook dikke onzin:X, mjah regels zijn regels :rolleyes:

Edit/

Weet al wel een manier die makkelijker is :z, morgen maar eens proberen:)

Last edited:
Ja voor mij ist helemaal krap,
Net achter gekomen dat remmen opnieuw ontlucht moeten worden, rotor gaar is, en dat soort zaken, Dat word nog opschieten als ik ook nog fatsoenlijk moe afstellen :P

Die moeten wel. En je as ook.

3.1 Onder borgen wordt verstaan: het voorkomen van loslopen door gebruikmaking van metalen draad met een dikte van minimaal 0,7 mm. Het gebruik van splitpennen wordt beschouwd als borgen. Het gebruik van zelfborgende moeren en van producten zoals Loctite wordt niet beschouwd als borgen omdat de goede werking daarvan niet zonder demontage kan worden vastgesteld bij de technische keuring.
Alle vuldoppen, pluggen, bouten en moeren die bij het loslopen olielekkage kunnen veroorzaken, moeten zijn geborgd.
Bouten en moeren waarmee wielassen, remklauwen en remverankeringen zijn bevestigd, moeten zijn geborgd. Moeren/bouten waarmee wielen zijn bevestigd, moeten zijn geborgd.

Alleen super special toch?

Ik ga niet eens testen :X, ja ffies in de straat oid maar meer ook niet banken zit er iig NIET in.
Mja heb er echt veel zin in zeg.... !

Denk dat ik helaas niet kan komen voor sprinten, oa vertandingen. de importeur heeft ze nog niet en kan misschien klein weekje duren en ik ga niet snel in elkaar flatsen of afstellen op laatste moment ...

Back