MotoGP Seizoen 2008 #1

Status
Not open for further replies.
dan is even kijken of stoner nog zo makkelijk champ kan worden?

Tering doe ff kansloos ofzo.
Alsof dat enkel de reden was waarom hij kampioen is geworden.
En als dat zoveel invloed heeft gehad dan had ducati dat dan beter voor elkaar, de rest nog steeds niet, dan ben je nog steeds terecht kampioen.

Anders gun je het iemand even niet.

[Dennis.H mode off ;) :* )

Tering doe ff kansloos ofzo.
Alsof dat enkel de reden was waarom hij kampioen is geworden.
En als dat zoveel invloed heeft gehad dan had ducati dat dan beter voor elkaar, de rest nog steeds niet, dan ben je nog steeds terecht kampioen.

Anders gun je het iemand even niet.

[Dennis.H mode off ;) :* )

dat is helemaal niet wat ik bedoel op deze manier.

Maar er heeft her en der geloof zelfs meerdere malen in de media gestaan dat stoner als 1 van de weinige rijders heilig geloofde in dit systeem. Dat als een monteur of andere pief van je crew zecht draai maar als je 120km/h in een bocht gaat vol je gas open voordat je op de helft zit.De electronica doet de rest. Dan ga je zelf al denken, hij staat hier veilig in de pits en ik zit op dat ding, of zat er meschien wel op..........

Nu is zo moto gp fiets bijna makkelijker te besturen dan een 250cc fiets, daarom doen de jongens die overstappen vanuit de 250cc het zo "snel goed".

Het komt nu ook meer aan op de electronica dan de ervaring en kwaliteiten van de rijder.

En kijk is naar stoner het eerste jaar in de moto gp toen het nog 990cc kwam, toen was dit systeem nog niet zo erg aanwezig en kwam het op de kwalitijd van de rijder aan. En het enige wat toen bij hem aankwam was de asvaltlaag heel dicht bij......

Dan moet je het beter formuleren.

Wat hierboven staat kan ik wel inkomen hoor.
Alleen mensen kunnen het vertalen in "zonder is Stoner niets"

Dorna directeur Carmelo Ezpeleta onthulde dat de MotoGP mogelijk in de voetstappen van de Formula 1 gaat treden en standaard ECU's (Electronic Control Unit) gaat invoeren om zo afstand te doen van de elektronische hulpmiddelen voor de rijders.

nouja, voetstappen, dit word pas volgend jaar of 2009 oid bij de formule 1 ingevoerd toch? Iig geen verkeerde regel :)

Dan moet je het beter formuleren.

Wat hierboven staat kan ik wel inkomen hoor.
Alleen mensen kunnen het vertalen in "zonder is Stoner niets"

ik d8 jij snapt dat vast wel, en hoef ik er niet veel woorden aan vuil te maken:P.

want wie een beetje met de moto gp actief bezig zijn en geweest. dan kan je dit zelf ook bedenken wat ik zei.

Mensen met veel verstand van Motogp kunnen nog steeds iets (niet uit te leggen) tegen een coureur hebben.

Veel verstand maar wel antiRossi ofzo...

ik zeg niks over Stoner;)

ach ja, het systeem is goed, al kan ik goed begrijpen dat de constructeurs er op tegen zijn. het verschil moet ergens gemaakt worden he.

dat is helemaal niet wat ik bedoel op deze manier.

Maar er heeft her en der geloof zelfs meerdere malen in de media gestaan dat stoner als 1 van de weinige rijders heilig geloofde in dit systeem. Dat als een monteur of andere pief van je crew zecht draai maar als je 120km/h in een bocht gaat vol je gas open voordat je op de helft zit.De electronica doet de rest. Dan ga je zelf al denken, hij staat hier veilig in de pits en ik zit op dat ding, of zat er meschien wel op..........

Nu is zo moto gp fiets bijna makkelijker te besturen dan een 250cc fiets, daarom doen de jongens die overstappen vanuit de 250cc het zo "snel goed".

Het komt nu ook meer aan op de electronica dan de ervaring en kwaliteiten van de rijder.

En kijk is naar stoner het eerste jaar in de moto gp toen het nog 990cc kwam, toen was dit systeem nog niet zo erg aanwezig en kwam het op de kwalitijd van de rijder aan. En het enige wat toen bij hem aankwam was de asvaltlaag heel dicht bij......

Pff sorry hoor, maar als je een stukje tikt wat iedereen moet geloven, doe het dan op een geloofwaardige manier.
Wat een spelfouten x|

Fiat Yamaha zal haar MotoGP team met de rijders Valentino Rossi en Jorge Lorenzo op 18 januari aanstaande voor het eerst aan het publiek gaan presenteren.

Hoewel beide voor hetzelfde team zullen rijden is bekend dat Rossi gaat rijden op Bridgestone en Lorenzo op Michelin banden. Of de vijfvoudig MotoGP wereldkampioen door deze constructie veel steun kan verwachten van 250cc wereldkampioen Lorenzo zal de toekomst uit moeten wijzen. Vanwege de verschillende belangen zullen de twee meervoudige wereldkampioenen op het circuit in ieder geval geen gezamenlijke pitbox delen maar ieder een eigen garage tot hun beschikking hebben.
blank.gif
BRON: Racesport.nl

dat was al vanaf dag 1 bekent dat rossi op bridgestone zou gaan rijden.

Anders is het wel heel makkelijk om aan de sappige details van bridgestone voor michelin te krijgen....... u snapt?

Ik weet niet of het een ideale situatie is, maar volgens mij kan het Rossi niet veel geven wat de rest er van denkt. hij wil ook niks met Lorenzo te maken hebben, lijkt het wel.

Biaggi en Tamada reden toendertijd ook in het Camel Honda team met Biaggi op Michelins en Tamada op bridgestones. alleen nu laait het meer op vanwege dat Michelin de titel kwijt is na al die jaren en bridgestone de overhand heeft/had.

Status
Not open for further replies.
Back