MotoGP en SBK seizoen 2008 & 2009 (2)

van de ene kant wel vet dat het dan tijdens de 2de superbike race zou moeten gebeuren, van de andere kant, er zijn nog een heel aantal heren bezig met een WK, dus lekker belangrijk voor hun wie er van die 2 snelst is, die hebben ook liever dat ze aan de kant gaan.
 
Ik vind het wel vet.. Gasten uit het WK weten dat nu van tevoren dat het die race zal gaan gebeuren. Wat zal er nou mooier zijn om Rossi EN Bayliss er gewoon knetterhard uit te rijden :D
 
vet idd!.. ik hoop zo dat bayliss rossi ass kickt.. ik zie de berichten al weer komen "ja maar rossi reed op een voor hem onbekende motor blabla"
 
vet idd!.. ik hoop zo dat bayliss rossi ass kickt.. ik zie de berichten al weer komen "ja maar rossi reed op een voor hem onbekende motor blabla"

Hahhaa, idd.. Beetje jammer dat hij nu al met een achterstand rijdt.. Selfhandicapping noemen ze dat ook wel, je zelf te kort doen zodat je er na die tijd de schuld op kunt afschuiven!
 
Hahhaa, idd.. Beetje jammer dat hij nu al met een achterstand rijdt.. Selfhandicapping noemen ze dat ook wel, je zelf te kort doen zodat je er na die tijd de schuld op kunt afschuiven!

Zou Mr Rossi dat nodig hebben? Iets om de schuld op af te schuiven?
Na het behalen van 8 wereldtitels en bijna alle mogelijke records? Denk dat hij zich nu toch al genoeg heeft bewezen9||6
 
denk niet dat Bayliss Rossi zomaar verslaat hoor. Rossi heeft afgelopen jaren de R1 Superbike meerdere malen getest. afgelopen jaar zelfs nog samen met James Toseland en de R1 was daarna een beetje verbeterd aldus het team.

mja wie weet winnen ze allebei wel niet, ik moet het eerst eens zien gebeuren, geloof er geen bal van:p
 
Weet ook wel bijna zeker dat het niet doorgaat...


Woensdag kwamen de berichten naar buiten dat Valentino Rossi Troy Bayliss had uitgedaagd voor een ‘duel' waarbij de deal inmiddels beklonken zou zijn en de twee grootheden op 14 maart op Qatar tegen elkaar zouden racen. Yamaha zwakt deze berichten echter af en liet weten dat er geen plannen zijn.

Valentino Rossi

Sinds Valentino Rossi liet weten dat het WK Superbike veel meer entertainment biedt wordt de Italiaan gelinkt aan een directe confrontatie met Troy Bayliss. Rossi zou graag aan de race in Portimão mee hebben willen doen en later liet Rossi weten graag nog eens de strijd met Troy Bayliss aan te willen gaan. Rossi deed dit laatste later af als een grap van hem zelf maar woensdag verschenen berichten dat ‘the Doctor' Bayliss weer zou hebben uitgedaagd nadat Bayliss motorsportman van het jaar was geworden bij het Italiaanse magazine Moto Sprint.
Bayliss zou geaccepteerd hebben en er was meteen ook al een datum en plaats voor het ‘duel' beklonken: de tweede WSBK race van 2009 op 14 maart in Qatar.

Een zegsman van het Fiat Yamaha team temperde de gemoederen door te laten weten dat er geen plannen zijn om Valentino in het WSBK te laten racen.

"Valentino heeft sinds Valencia een aantal interviews gegeven waarin hij sprak over zijn passie voor het WSBK en hoe hij geniet van die klasse. Er is geen twijfel dat het een spannend en episch gevecht zal gaan worden maar er zijn geen plannen om Valentino in het WSBK te laten racen."

Fiat Yamaha teambaas Davide Brivio gooit het over een andere boeg. Volgens de Italiaan zal het moeilijk worden om iets dergelijks voor elkaar te krijgen.

"Valentino vindt het altijd leuk om nieuwe ervaringen op te doen en hij zou dit graag willen doen," vertelde Brivio. "Er zijn echter logistieke problemen, waaronder twee extra motoren die dan voor de race ingeschreven zullen moeten worden. Het is een goed idee maar op dit moment denk ik dat het moeilijk zal worden om het daadwerkelijk te laten gebeuren maar je weet het maar nooit."
 
Back
Top