MotoGP & WSBK S09/10

Status
Not open for further replies.

Tinne

Ins GhöN tshene Thön..
Nieuw seizoen, nieuw topic denks.


The official MotoGP website is reporting that cost-cutting rule changes for the 2009 season, due to be officially announced by the Grand Prix Commission this afternoon, will be as follows:

* Friday morning free practice removed for all classes and all MotoGP practice sessions (including qualifying) reduced to 45 minutes.

* Electronic and hydraulic launch control systems and electronic suspension systems banned.

* Each MotoGP rider will be restricted to a maximum of five engines for the final eight races of the 2009 season.



25114.jpg


25117.jpg



---------------------------------------------------------------

Max Biaggi realiseerde de snelste tijd in de Superbike test sessie die vandaag werd afgesloten op het circuit van Phillip Island. Régis Laconi maakte andermaal een goede indruk met de tweede tijd voor Shinya Nakano.

25141.jpg


Superbike:
1. Biaggi (Aprilia) 1.32'59 (71 ronden),
2. Laconi (Ducati) 1.32'60 (62)
3. Nakano (Aprilia) 1.32'72 (68)
4. Parkes (Kawasaki) 1.32'90 (70)
5. Haslam (Honda) 1.33'20 (65)
6. Hill (Honda) 1.33'30 (55)
7. Rolfo (Honda) 1.33'50 (95)
8. Tamada (Kawasaki) 1.33'90 (80)

25116.jpg

een kawa :'(
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Vraag me alleen af of ze de tractioncontroll ook bedoelen..

Ik hoop het wel , de betere rijders komen dan wel boven en het is een stuk spectaculairder.
Denkt aan:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=yt8IXCRcV7o"]YouTube - McCoy Slides / Drifts bike[/ame]
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=Nvsit-R53cU"]YouTube - melandri drift[/ame]

Denkt trouwens dat de sbk dit jaar spannender zal worden dan de moto gp.
Vind de gp's op laguna seca na niet echt heel spannend meer.

De sbk/ss daarintegen word met het jaar beter.
 
me2 wil dit jaar eigenlijk ook weer is bij de Superbike races in April kijken op het tt circuit, feit dat je daar de paddock in kan is opzich ook wel nice :)
 
Is het nu alleen nog maar te volgen door de samenvattingen te kijken op RTL7 ? Of zendt eurosport nog wel de SBK volledig uit ?

Motogp niet meer he volgens mij ? Dat wordt wel RTL 7 dus. Ik vind trouwens dat ze met de motogp wel echt goed werk doen bij RTL 7, SBK wordt teveel ingekort.
Wel leuke dingen om het racen heen, weetjes, kijkjes in het paddock, interviews, omgeving laten zien etc... Het is dan wel niet live, maar wel echt een leuk programma.
 
Eurosport zendt rechstreeks uit 's-nachts :)

Rtl7 vind ik minder kwa uitzending , je merkt echt dat het een gesponserd programma is.
Eurosport+Engels commentaar =:W:W
 
Motorsport is 1 en al sponsor :p
Eurosport word je btw ook dood gegooid met tissot, michelin, suzuki reclame etc etc :p Dus geen goed argument ! :(
 
1-0 voor jou ;)

Tuurlijk heb je daar reclame tussendoor , bedoelde meer het voorprogramma van rtl7.
En ik vind Nederlands commentaar helemaal niks.

Maar moto gp kijk ik nu ook al op bbc2 , 125/250 kijk ik vanaf dit seizoen denk ik ook daar , weet niet of hun dat ook uitzenden..

Heb wel meer zin in sbk dan moto gp.
 
Ik ook liever SBK dit seizoen.
RTL 7 maakt altijd een samenvatting van de 125 en 250. Precies lang genoeg :p want zo boeiend vind ik de de 125 en 250 eigenlijk niet, ik kijk vooral voor de koningsklasse.
 
Ik vind de 125 en 250 juist veel spannender!
Moto gp was afgelopen seizoen echt saai (op Laguna seca na)

Of Stoner rijdt weg met een gat waar je u tegen zegt of Rossi die hetzelfde doet.
Niet echt vermakelijk imo.

Bij de 125 en 250 is er vaak strijd tot aan de finishlijn eveals de sbk en ss.
 
Ja true... het was een saai seizoen in de motogp. Maar minder bekende coureurs die met elkaar knokken vind ik gewoon minder leuk om te zien dan de grote jongens :p ieder z'n ding.
 
1-0 voor jou ;)

Tuurlijk heb je daar reclame tussendoor , bedoelde meer het voorprogramma van rtl7.
En ik vind Nederlands commentaar helemaal niks.

Maar moto gp kijk ik nu ook al op bbc2 , 125/250 kijk ik vanaf dit seizoen denk ik ook daar , weet niet of hun dat ook uitzenden..

Heb wel meer zin in sbk dan moto gp.

125 en 250 hebben ze al nooit uitgezonden, en de motogp hebben ze vanaf dit seizoen ook niet meer, dus dat wordt rtl7 ;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top