MotoGP & WSBK S09/10

Status
Not open for further replies.
Vond het opzich wel te volgen, maar ze knippen het zo dat het niet in 1 keer opvalt, maar je mist toch dingen op een gegeven moment :X

ja ik vind het wel goed geknipt.. dit gaat al 2 jaar zo op rtl7 jongens.. perfect voor mensen zoals mij, kan nooit 2 races lang stil zitten :P

ach ook bullshit om te zeggen dat bmw zo slecht gaat. 1e race deed corser het nog niet ZO slecht.. ben benieuwd naar volgende race

Naja je kan beter zeggen dat Xaus slecht gaat :p Biaggi ging wel lekker vandaag jammer dat ie een uitstapje naar de grindbak moest nemen in de laatste ronde.

Dat kon ik dus niet volgen in de samenvatting.. Biaggi rijdt eerst 3de en toen reed hij ineens 5de (waarna hij de grindbak in ging dacht ik?)

Haga :W

Haga.jpg

Weet iemand toevallig nog hoe ik de pics van crash.net in HQ krijg?.. vroeger was daar een makkelijk voefje voor maar dat werkt niet echt meer?

vind sowieso dat ze enigsinds achteruit zijn gegaan met de fotos :"(

net ff gekeken. Had het opgenomen.

Haga :W.
Biaggi verneukt het in het laatste rondje :L!
Jammer dat neukirscher tegenviel in de 2de race.
En goed van Haslam dat hij toch 2de overal werd!
En mooi van Spies dat hij in de laatste 2 rondjes wegreedt van haga :#

Ducati has confirmed to Crash.net that the new swingarm used during the Qatar MotoGP night test, which concluded on Tuesday, is made of carbon fibre.

Ducati's Desmosedici GP9 is already the only MotoGP bike to feature a carbon fibre chassis and the move to a carbon fibre swingarm further separates the Italian machine from its Japanese rivals.

stoner-hayden-gp9.jpg

Dat denk ik ook ja:winner:

Maar wel hoop ik dat Stoner dit jaar wat meer blijft zitten op de motor.
Als hij vorig seizoen niet in leidende positie een paar keer was gevallen dan was het seizoen ook een stuk spannender geweest.

Ook verwacht ik veel van Dovi.

Status
Not open for further replies.
Back