MotoGP Seizoen 2008 #1

Status
Not open for further replies.

Tinne

Ins GhöN tshene Thön..
Zo zien ze er het vetste uit :W

Lorenzo
18286.jpg



Elias
18293.jpg


Pedrosa
18288.jpg


nwe honda "but at present it's slower than last year's bike"
397294.jpg
397293.jpg
398276.jpg


Toseland
398490.jpg
398470.jpg
398249.jpg


Capirex
398500.jpg
398255.jpg
398468.jpg


Hopkins
398205.jpg
398506.jpg
398473.jpg


Tijden van testdagen zijn zinloos.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Honda is dus nu gewoon opnieuw begonnen ipv verder borduren op de 07 die toch steeds beter ging. We zien wel of het slim is geweest.
 
wrs wel, anders zouden ze er ook niet aan beginnen.
maarja, why change an almost winiing team :p

uitlaten zijn wel netjes, verbaasd me dat ze keer op keer toch nog verbeteringen kunnen aanbrengen aan het al reeds zo perfecte.
 
Valentino Rossi has increased the pressure on Yamaha to produce an instantly-competitive 2008 YZR-M1 by publicly pondering a future switch to Ducati. "but Ducati would be my preferred option because it is Italian."
"All the Japanese underestimated Ducatithis season," said the former five times MotoGP world champion. "Ducati was intelligent and aggressive, and worked better. We were competitive with Honda, but they had the money and people required to catch up [to Ducati] more quickly, this is where Yamaha has been lacking.

*oud nieuws
 
Pfew...als ik Yamaha was had ik Rossi zo verschrikkelijk hard uit het team getrapt :# ff serieus...ik ben echt een groot fan van hem, en in mijn ogen is hij gewoon de beste, maar de dingen die hij zegt kan imo gewoon niet...ookal is het terechte kritiek.
 
Pfew...als ik Yamaha was had ik Rossi zo verschrikkelijk hard uit het team getrapt :# ff serieus...ik ben echt een groot fan van hem, en in mijn ogen is hij gewoon de beste, maar de dingen die hij zegt kan imo gewoon niet...ookal is het terechte kritiek.


Waarom zou hij het niet kunnen zeggen dan? ondanks dat het terechte kritiek is wat je zelf al zegt....:?
 
Waarom zou hij het niet kunnen zeggen dan? ondanks dat het terechte kritiek is wat je zelf al zegt....:?

Omdat je het imo gewoon niet kan maken om een bepaald bedrijf, in dit geval Yamaha, die miljoenen euro's en duizenden uren in jou steekt, vervolgens te horen geeft dat je liever ergens anders rijdt! In dat geval zou ik denken dat betreffende coureur, in dit geval Rossi, dus niet 100% gemotiveerd is om voor yamaha te rijden. En ik zou niet al die moeite steken in een coereur die niet een bepaalde moeite wil doen om het merk te vertegenwoordigen, ook niet als zijn achternaam Rossi is.

Want in dit geval zorgt Rossi alleen maar voor slechte publiciteit. Leuk dat hij Yamaha in de top3 neerzet, maar het publiek hecht meer waarde aan de onbetrouwbaarheid van de machine, en het zien van het snelheidstekort op het rechte stuk ten opzichte van de Honda en de Ducati. En het enige wat Rossi doet is die slechte publiciteit versterken.
 
Omdat je het imo gewoon niet kan maken om een bepaald bedrijf, in dit geval Yamaha, die miljoenen euro's en duizenden uren in jou steekt, vervolgens te horen geven dat je liever ergens anders rijdt? In dat geval zou ik denken dat betreffende coureur, in dit geval Rossi, dus niet 100% gemotiveerd is om voor yamaha te rijden. En ik zou niet al die moeite steken in een coereur die niet een bepaalde moeite wil doen om het merk te vertegenwoordigen, ook niet als zijn achternaam Rossi is. Want in dit geval zorgt Rossi alleen maar voor een slechte reputatie. Leuk dat hij Yamaha in de top3 neerzet, maar het publiek hecht meer mening aan de onbetrouwbaarheid van de machine, en het zien van het snelheidstekort op het rechte stuk ten opzichte van de Honda, en voor de Duc....

Tsja er zit wel iets in...
Toch ben ik meer iemand die vind dat je gewoon moet zeggen waar het op staat, en niet erom heen moet gaan lullen dat kun je in de politiek doen.
 
:D

Is ook echt wel iets voor te zeggen hoor, daarom heb ik een beetje mixed feelings. De kritiek is terecht, maar de manier waarop hij het brengt niet.

Mischien doet ie het wel om het yamaha personeel extra te motiveren zodat ze in 2008 met een winnende fiets aan de start kunnen staan.
En dan mag ie voor mij lekker de harde waarheid zeggen.
Pff heb er al zooooo zin in:#
 
+ dat Yamaha (is het Japans karakter? ) nooit een eigen rijder zal afvallen, wat Rossi eigenlijk wel doet.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top