MotoGP Seizoen 2007 #2

-hij rijdt goed, "tering en dat met een gebroken hand :W "
-hij rijdt slecht, "mja, een gebroken hand, maar wel een bikkel :W "

:*
 
En nu niet meer.

Engine failure...
Steve Parish liet ook schijnen dat rossi volgend jaar hoogst wss met bridgestones rijdt gezien hij niet deelneemt aan tests voor eind november (wanneer michelin zich uitspreekt over een contract issue tussen yamaha en michelin).
 
steve parrish heeft het ook over geruchten, niet over feiten.

of zeggen ze dat op rtl 7?
ik geloof helemaal niks van wat ze daar zeggen, tenzij jurgen van de Goorbergh het zegt. die debiele presentatoren krijg ik echt helemaal de scheit van, hebben totaal geen verstand van wat ze zeggen.
 
het zegt mij dus echt helemaal niks dat rossi volgend jaar op bridgestones rijdt.
ik begrijp niet dat yamaha dat doet, de pitboxen bij fiat yamaha zullen volgend jaar ook gescheiden zijn. lekker sfeertje daar. volgens mij heeft rossi het niet zo op lorenzo. waarom? goede vraag.

Edwards was prachtig voor Rossi als teamgenoot. deed alles om Rossi te helpen, veel testen, maar zal rossi ook nooit verslaan. ideaal dus.
Lorenzo zal zo gek niet zijn om het hulpje van rossi uit te gaan hangen.
 
Lorenzo is net als Rossi een showmannetje. Bij Rossi kan ik dat wel waarderen maar bij Lorenzo niet. Heeft nu 2x het WK gewonnen in de 250cc, wat knap is natuurlijk. Maar als je kijkt wat Rossi bij elkaar gereden heeft is Lorenzo vrijwel niet tegenover Rossi. Rossi kan heel wat meer doen omdat hij zichzelf allang bewezen heeft. Lorenzo zal dat nog moeten doen.

Maar wat was het probleem van Rossi? Weer die pneumatische kleppen?
 
maar dat betekent toch niet dat rossi alleenrecht heeft om een show op te voeren. Ik vind het gewoon terrecht dat Edwards is vervangen door een jong talent, in dit geval Lorenzo. Rossi moet er maar mee leren omgaan, maar denk niet dat dat het probleem is.

weet je wat ik pas stoer zou vinden. als bridgestone volgend jaar om de oren wordt gereden. niet voor de competitie, maar puur om de critici de mond te snoeren over hoe slecht Michelin is. 15 kampioenschappen op rij zegt mij meer dan 1 jaar niet presteren.
 
Back
Top