MotoGP Seizoen 2007 #2

yng92.jpg

Wederom Pole voor Pedrosa:W

hopelijk morgen goede omstandigheden en kan Pedrosa nog wat vinden ergens, anders wordt het gewoon weer Bridgestone op de eerste zoveel plaatsen.

nou hebben we dat ook weer gehad.

beetje jammer dat Melandri of Pedrosa Stoner niet konden bijhouden.
Rossi had toch nog een best aardig tempo gevonden, had ik niet verwacht na gisteren.

nou hebben we dat ook weer gehad.

beetje jammer dat Melandri of Pedrosa Stoner niet konden bijhouden.
Rossi had toch nog een best aardig tempo gevonden, had ik niet verwacht na gisteren.

en volgensmij ook nog de snelste race ronde neer gezet.

maar ik vidn het wel raar dat ze heel het weekend met grip problemen lopen te tobben, en zo spontaan er toch zo goed bij zitten nog.

of hij speelt heel goed toneel of het lag aan het rubber wat op de baan kwam na de trainingen.

en volgensmij ook nog de snelste race ronde neer gezet.

maar ik vidn het wel raar dat ze heel het weekend met grip problemen lopen te tobben, en zo spontaan er toch zo goed bij zitten nog.

of hij speelt heel goed toneel of het lag aan het rubber wat op de baan kwam na de trainingen.

Denk dat het ook wel te maken heeft met de rijderskwaliteiten van Rossi...
Hij kan gewoon als een van de weinige ook op een slechte motor goed presteren.

Rossi volgend jaar als enige Yamaha op Bridgeston hoorde ik ergens.
Dat zou hij idd willen.
Slechte zet imo als enige rijder in een team. Zo kun je van niemand anders info verzamelen etc. Dan moet hij helemaal alleen vanaf nul beginnen. Michelin komt heus wel terug. Of de rijders en teams moeten zich leren aanpassen aan de banden.

Denk dat het ook wel te maken heeft met de rijderskwaliteiten van Rossi...
Hij kan gewoon als een van de weinige ook op een slechte motor goed presteren.
Het was wel stoner die een snelste tijd neerzette ;)
Er waren idd gripmoeilijkheden omdat de baan nog "vettig" was door de nieuwe asfaltlaag. Ik vind dat de rijders dit jaar té veel mekkeren over zo'n dingen.

inderdaad ik las @ de gp site dat rossi de 2de tijd van de wedstrijd had.

maar wat er hier gezecht word dat het rossi's ervaring is om met zulke slechte omstandigheden toch snel rond te gaan, daar ben ik het niet helemaal mee eens. want dan had hij dat ook gekunt met de trainingen.

welk vermoede wij hadden was dat rossi ook in de wedstrijd op een 16"achterband stond omdat dat bij hayden zo goed ging. en rossi toch niks meer te verliezen had. en daardoor die keuze gemaakt wat waarschijnlijk dan wel goed uitpakte.

Dat zou hij idd willen.
Slechte zet imo als enige rijder in een team. Zo kun je van niemand anders info verzamelen etc. Dan moet hij helemaal alleen vanaf nul beginnen. Michelin komt heus wel terug. Of de rijders en teams moeten zich leren aanpassen aan de banden.

Is gewoon self-handicapping, heeft hij volgend jaar een goed excuus ;)

inderdaad ik las @ de gp site dat rossi de 2de tijd van de wedstrijd had.

maar wat er hier gezecht word dat het rossi's ervaring is om met zulke slechte omstandigheden toch snel rond te gaan, daar ben ik het niet helemaal mee eens. want dan had hij dat ook gekunt met de trainingen.

welk vermoede wij hadden was dat rossi ook in de wedstrijd op een 16"achterband stond omdat dat bij hayden zo goed ging. en rossi toch niks meer te verliezen had. en daardoor die keuze gemaakt wat waarschijnlijk dan wel goed uitpakte.

Kan ook zijn dat ie "bang'' was om hard onderuit te gaan in de trainingen en daardoor mischien de hele race zou kunnen missen...

dat is bij de bromfiets wegrace ook zo, naar beneden tikken is opschakelen.

ik weet neit preceis wat het is maar meschien makkelijker ofzo?

Om te kunnen opschakelen in snelle rechterbochten (als je schakelset links zit), er rechts naast hangend kom je er anders niet bij zonder de balans van de motor te verstoren.

Back