Motogp & WSBK 2010

Het was Rossi die er vol voor ging...die heeft niets te verliezen (qua WK).
En wat vonden Lorenzo en het team daar van?

Het maakt mij niet uit.....maar als je dan zegt; "echte coureurs" tja wie zijn dan onechte coureurs?
 
Het was Rossi die er vol voor ging...die heeft niets te verliezen (qua WK).
En wat vonden Lorenzo en het team daar van?

Het maakt mij niet uit.....maar als je dan zegt; "echte coureurs" tja wie zijn dan onechte coureurs?

Nou ik vond dus dat Lorenzo lekker meedeed
 
Lorenzo wereldkampioen, leuk voor hem9||6
Maar Rossi die toch weer even de show steelt, wat is het toch een geweldig courreur.
Ik heb zo verschrikkelijk veel zin in volgend jaar, ik hoop dat Rossi zich onsterfelijk gaat maken op de Duc.
 
Grappig Lorenzo die zijn wereldkampioenschap aan vieren is, hij rijdt zijn spaanse vlag vast in zijn achterwiel.
En Rossi die zijn 46 ste overwinning viert voor yamaha waar veel meer mensen omheen staan als bij Lorenzo
 
Ik ben bang dat het eerste jaar op de duc voor Rossi niet zo goed uit gaat pakken.

Hayden doet het inmiddels wel steeds beter :) das wel cool, denk dat Rossi het wel wat sneller onder controle krijgt allemaal... maar te laat in het seizoen alsnog om kampioen te worden.
Mijn gok...
 
The victory completes a perfect home run for Stoner, who has been victorious in all four Ducati appearances at 'The Island'.

hij zal die baan sowieso kunnen dromen denk ik/

Yamaha has told Valentino Rossi that he can make his Ducati MotoGP debut at the end-of-season Valencia test.
 
Winst Lorenzo...Stoner eraf. Rossi tweede.
Spies gevallen tijdens opwarmronde lees ik.
Als ik mensen hier mocht geloven zou Spies wel even....

WSBK - Kawa gaat met 3 rijders rijden;

Tom Sykes will ride alongside Chris Vermeulen and Joan Lascorz at the Paul Bird Motorsports squad, which will be using the all-new Ninja ZX-10R

en een BMW motorrad Italia (satelliet) team

Badovini%20Brno%202010.jpg
 
Ik ben benieuwd of kawasaki volgend jaar weer is mee kan strijden voor de top met de nieuwe zx10.

@ motogp: Ik vond het een mooie race, jammer dat simoncelli net voor de finish nog gepasserd werd. Die had wel een podium verdient.
 
Ik ben benieuwd of kawasaki volgend jaar weer is mee kan strijden voor de top met de nieuwe zx10.

@ motogp: Ik vond het een mooie race, jammer dat simoncelli net voor de finish nog gepasserd werd. Die had wel een podium verdient.


Ja idd net da beetje power tekort.
Simoncelli moeten ze is goed fabrieks materiaal geven volgendjaar.
 
Winst Lorenzo...Stoner eraf. Rossi tweede.
Spies gevallen tijdens opwarmronde lees ik.
Als ik mensen hier mocht geloven zou Spies wel even....

WSBK - Kawa gaat met 3 rijders rijden;

Tom Sykes will ride alongside Chris Vermeulen and Joan Lascorz at the Paul Bird Motorsports squad, which will be using the all-new Ninja ZX-10R

en een BMW motorrad Italia (satelliet) team

Badovini%20Brno%202010.jpg

Spies eraf VOOR opwarmronde.
De ronde die ze gebruiken om vanuit de pits naar de grid te rijden.
Boenk, eraf. Enkel ontwricht. En hij zal idd wss vlg koers niet meerijden.
 
Ja idd net da beetje power tekort.
Simoncelli moeten ze is goed fabrieks materiaal geven volgendjaar.

simoncelli rijd al op volledig fabrieks matriaal dit jaar alleen niet in de repsol kleuren.....

Voor deze wedstrijd was hij nog in de windtunnel geweest om ze lange lichaam met andere kuipdelen beter te kunnen wegvouwen achter de kuipen!

Dus dat zit wel snor denk ik.
 
De eerste 2 a 3 rondjes gingen ze aan de kop met 5 man goed los, jammer dat het daarna weer snel saai werd...

Saai, ik vond het een enorm spannende race. In het begin mooie battles en daarna battle for third... Het had mooier geweest had het een battle for first geweest maarja.

Net zoals in Moto2 ongeveer zelfde situatie.
125cc was anders ook wel een hele mooie race, zeker de herstart.
 
Back
Top