Ben je nou echt nogsteeds voor Pedrosa eigenlijk Dennis? Ik bedoel...2 jaar geleden was het logisch, toen was ik ook echt wel fan van hem. Maar hij valt de laatste tijd toch wel erg tegen moet ik zeggen, zelfs de team baas van Honda geeft toe dat zijn rijders niet sterk genoeg zijn voor het kampioenschap!
(bron : hoorde ik op tv)
Maar verwacht je echt dat Dani er nog komt? Ik denk dat hij volgend jaar gewoon weer gesmoked wordt door Rossi,Stoner,Lorenzo en Spies!
het gaat mij er echt niet om wie er kampioen wordt, dan kan ik ook net zo goed achter de massa aanrennen en Rossi fan worden.
ik geniet gewoon van de races en hoop dat er een eerlijke winnaar uit komt, wie dat dan ook moge zijn.
verder had ik met vele mensen een weddenschap aan moeten gaan wat betreft Pedrosa - Dovisiozo. men zeur(de) altijd over Pedrosa, maar wie heeft het hier wel ff laten zien hoe je terug komt van een bijna jaar lange blessures en wie stapt fit op een fabrieks honda, en laat werkelijk niks zien, juist, Dovisiozo, er werd hem toch zoveel roem toebedeeld, ook hier
Honda slaat nu al voor het derde jaar de plank volledig mis, dit mede door het slechte beleid wat men daar voert. al door meerdere mensen erkent.
altijd werd er gezegt, de 250 honda van Dovi kan niet op tegen de Aprilia's. dat ligt aan de motor. nou is dat wel zo?
Aoyama rijdt op een nog veel oudere honda. het is zelfs de honda van diezelfde dovisiozo, maar dan nog eens 2 jaar ouder en die wordt er ff kampioen mee.
het spijt me Dovi fans, maar jullie rijder is ook zwaar overschat. zou er niet van opkijken als het gresini team Dovi zo voorbij rijden in de races, zoals nu ook al af en toe het geval was.
en zeg nu niet dat ik geen gelijk heb