Motogp & WSBK 2010

simoncelli rijd al op volledig fabrieks matriaal dit jaar alleen niet in de repsol kleuren.....

Voor deze wedstrijd was hij nog in de windtunnel geweest om ze lange lichaam met andere kuipdelen beter te kunnen wegvouwen achter de kuipen!

Dus dat zit wel snor denk ik.


Nieuwkomers in de motogp mogen toch geen fabrieksmateriaal?
Die satalliet honda`s komen wel veel snelheid tekort vergeleken bij de repsol honda`s
 
Nieuwkomers in de motogp mogen toch geen fabrieksmateriaal?
Die satalliet honda`s komen wel veel snelheid tekort vergeleken bij de repsol honda`s

De nieuwkomers mogen niet in een fabrieks team rijden, maar wel met fabrieks materiaal.
Marco simoncelli, en Marco Melandri en nog 1 rijder geloof ik rijden met fabrieks ondersteunend materiaal.
 
[ame="http://vimeo.com/16528486"]Valentino Rossi talks about the Yamaha M1 from 2004-2009 on Vimeo[/ame]

Rossi die verteld over de M1's van 2004 t/m 2009
 
F1 ;

blijft op een manier spannend! Red Bull vs Alonso.

MOTOGP;

heeel knap van Lorenzo!

volgend jaar Repsol Honda met 3 rijders (Dovi, Pedrosa & Stoner)
Suzuki met 1 (bautista) (capirossi gaat naar Pramac Ducati)
 
Pff ik ben echt benieuwt hoe hij het gaat doen op de duc.!
Je ziet de baas van ducati (man in de rolstoel toch?) helemaal glunderen als rossi de baan op rijd..
Mooie combo en ik hoop voor rossi dat het het toch weer flikt..:D :W
 
En nog een mooie action pic!

[IR]http://resources.motogp.com/files/images/xy/2010/MotoGP/n517303_Rossi.Action01.original.jpg[/IR]
 
Toch wel teleurstellend dat rossi vandaag de 14de tijd van de 16 heeft weten neer te zetten. Ok, het is zijn eerste x op een ducati, maar dat is voor de Puniet ook en die haalde toch de 8ste tijd.
 
Toch wel teleurstellend dat rossi vandaag de 14de tijd van de 16 heeft weten neer te zetten. Ok, het is zijn eerste x op een ducati, maar dat is voor de Puniet ook en die haalde toch de 8ste tijd.


Wat verwacht je dan datie gelijk top3 zit?
Alles is nieuw man tijden die komen wel weet zeker dat dalijk met de winter test in Sepang de tijden wel goed zijn.
 
Back
Top