White Muscle
GC Only
Waarom steekt Rossi steeds zijn voet uit ?
Er zijn meerdere rijders die dat doen, en de meeste zeggen dat ze zelf niet eens merken dat hun been naar buiten komt en dat het gewon automatisch gaat.
Waarom steekt Rossi steeds zijn voet uit ?
Bij Yamaha vonden ze Rossi iig te agressief rijden jegens Lorenzo...
Is eigenlijk bedoelt om het been even te laten rusten volgens mij, maar denk dat ie nu gewoon wou voorkomen dat Lorenzo er voorbij ging
Ik heb het alleen op dat filmpje gezien. Het was iig niet zo agressief dat hij door de wedstrijdleiding is bestraft. Maar Rossi heeft IMO eerder al laten zien dat hij soms te agressief kan rijden. Fans zien dat ws anders.
En vanuit Yamaha kant, Lorenzo kan wereldkampioen worden, geen risico en dan zien ze Rossi die weg zal gaan (mss vinden ze hem ook niet lief meer) zo rijden......
Dus tja. maar we morgen blij zijn met elk stukje spannend rijden...
25 punten als je wint toch?
Ik heb het alleen op dat filmpje gezien. Het was iig niet zo agressief dat hij door de wedstrijdleiding is bestraft. Maar Rossi heeft IMO eerder al laten zien dat hij soms te agressief kan rijden. Fans zien dat ws anders.
En vanuit Yamaha kant, Lorenzo kan wereldkampioen worden, geen risico en dan zien ze Rossi die weg zal gaan (mss vinden ze hem ook niet lief meer) zo rijden......
Dus tja. maar we morgen blij zijn met elk stukje spannend rijden...
Ja 25 punten als je wint.
01 Jorge Lorenzo Fiat Yamaha Team Yamaha 297
02 Dani Pedrosa Repsol Honda Team Honda 228
03 Casey Stoner Ducati Marlboro Team Ducati 180
04 Andrea Dovizioso Repsol Honda Team Honda 159
05 Valentino Rossi Fiat Yamaha Team Yamaha 156
Pedrosa weet niet of die nog gaat rijden ivm operatie aan sleutelbeen. Komend weekend zowiezo niet.
Dus zit er tussen Lorenzo en Stoner 117 punten.
Dus het kan echt niet meer misgaan voor lorenzo.
In theorie kan dus gewoon
Alleen Pedrosa kan het nog voorkomen.
nu 69 voor..Pedrosa kan nog 3x25 pakken..en Lorenzo kan in 4x niet finishen.
Lorenzo is al WK dus....zeggen wij...maar een team natuurlijk niet.
Thnx
Hij is 't iig nog niet verleerd! :W
Ook tof dat Lorenzo gewoon nog zo blijft knallen ondanks dat ie zoveel punten voorsprong heeft!
Dat zijn gewoon echte coureurs he die nemen niet genoegen met een plekje minder.
Qua wk stand wel slim natuurlijk om lekker safe een paar keer 3 of 4e plek te pakken, maar zo denken zijn niet.