MotoGP & WSBK S09/10

Status
Not open for further replies.
Hell yeah:D! Ik had wel verwacht dat die het niet slecht ging doen, maar op het laatst boekte die toch echt wel hard door:W

En Stoner, tjah, beetje zonde he:+
 
Spies :W Edwards :W

Mooi hoe Edwards Spies zn pitbox in rende :D
Vond t een mooie race, op naar t volgende seizoen!
 
Ben je nou echt nogsteeds voor Pedrosa eigenlijk Dennis? Ik bedoel...2 jaar geleden was het logisch, toen was ik ook echt wel fan van hem. Maar hij valt de laatste tijd toch wel erg tegen moet ik zeggen, zelfs de team baas van Honda geeft toe dat zijn rijders niet sterk genoeg zijn voor het kampioenschap!:D (bron : hoorde ik op tv)

Maar verwacht je echt dat Dani er nog komt? Ik denk dat hij volgend jaar gewoon weer gesmoked wordt door Rossi,Stoner,Lorenzo en Spies!
 
Laatste champ van Honda is nog steeds Hayden :X

gaat Pedrosa volgend jaar weer rondrijden als derde geëindigd in wk?
 
Pedrosa kan heel hard gaan, als alles meezit...
Maar Pedrosa is gewoon geen winnaar, is meer de eeuwige 2/3/4.
Helaas want ik gun het hem wel.
Ook erg mooi voor Spies:winner:
Ben benieuwd wat hij gaat laten zien volgend jaar, kijk er al naar uit
 
Ook wel interessant dat er werd gezegd dat Rossi en Lorenzo in 2011 waarschijnlijk geen teamgenoten meer zullen zijn ivm de hoge kosten. Ben benieuwd wie dan wat gaat doen :)
 
Last edited:
Als Honda weer wilt winnen, zullen ze Rossi terug moeten kopen.

Pedrosa heeft zo zijn momenten dat ie ''ontketend'' is en van begin tot einde race de boel domineert.... maar hij heeft te vaak pech om champ te worden.
 
die stoner vandaag :D
kerel heeft altijd wel wat!

verders kan ik niet wachten tot volgend jaar, ben benieuwd wat Spies gaat doen!!
 
Ben alleen bang dat Spies (in het begin) last heeft van het 'Superbike naar MotoGP effect'. In WSBK deden meer rijders het goed, maar dan komen ze in de MotoGP...
Zie Toseland 2 keer wereldkampioen WSBK, en dan 12e worden vandaag.
 
ja had ik het ook met me vader op.. sommige lui verliezen zeg maar de winning mood na een tijdje lijkt het.. maar dat geld niet alleen voor ex-sbk'ers hoor..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top