MotoGP & WSBK S09/10

Status
Not open for further replies.
op het laatst gingen rossi en stoner flink driftend door de bochten, was goed vet om te zien.

was mooi idd!.. enige leuke in de race...

ik schelden dat edwards slechte start had.. toch aardige pace en bijna de angelis nog ingehaald.. blijft mn held

Yamaha pakt morgen alles:P

Superbike met Spies, Supersport met Crutchlow
Motogp met Rossi kampioen en Lorenzo P2
moet toch heerlijk zijn voor een fabrikant.

hopen op een spannender 2010 zeg ik alvast, met meer inbreng van verschillende merken en voornamelijk rijders. deze vaste 4 die iedere race in een min of meer zelfde volgorde eindigen en de rest compleet zoek rijden, begint mij tamelijk te vervelen.

+ ik zou zeggen, vervang die Dovizioso maar weer, kon een geblesseerde teamgenoot niet aan, en tegenwoordig kan die ook al geen klanten honda's meer voor blijven. gehyped figuur:L

Capirossi toch netjes erbij dit weekend. laat toch nog wat zien in een moeilijk seizoen voor Suzuki:)

ZO jammer dat er niet meer wordt in gegaan op het feit dat Rossi kampioen is.

Gewoon onderin beeld: ''champ 2009''.... nieuwe kleur helm, laatste wedstrijd boeit niet meer, en weer op naar 2010.
Er mag meer aandacht aan besteed worden. Erg jammer.

Alsnog erg blij natuurlijk met de nieuwe overwinning van mijn held, dat sowieso :P

En jongens :( de superbike race moet nog worden uitgezonden op rtl7 (daar volg ik het altijd, weet niet waar de rest kijkt...)
Maar ik vind het zo jammer om dan al van te voren in dit topic te lezen wat er gaat gebeuren weet je.
Beter zet je het volgende keer ff in spoiler tags, daar zijn ze voor bedoeld.

Status
Not open for further replies.
Back