MotoGP & WSBK S09/10

Status
Not open for further replies.
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=KdEbSbS2kd4&feature=player_embedded"]YouTube - Moto 2 Interview[/ame]

was niet zo'n slimme actie.. wat ik denk dat gebeurde is dat hij een gaatje zag waar die inwilde. vervolgens rempunt van het rest van het veld mist en dus hayden kust?

Die Duc ziet er trouwens best vet uit in het wit

n504199_stoner_31_0.preview_big.jpg

Neen, gevecht om 5 was eventjes leuk.

Toch herhaling gekeken op RTL7 :P
Ach, als ik volgende week maar zie... dan is de zege van Rossi 100%. Laatste race in Valencia is eigenlijk overbodig dan :P

Jammer dat ze iet een speciale huldiging uitzenden ofzo. Na Valencia is het gewoon afgelopen en pas in 2010 komt het weer terug.

Idd. Als ik zag hoe hard ie ineens weer dichterbij kwam met het aanremmen voor sommige bochten, dacht ik echt van: waaaaarom gaat ie er niet allang voorbij?

Maarja aan de andere kant... Waarom riskeren te crashen als je beter 20 punten meer voorsprong kan pakken op Lorenzo ipv 0.

Vooral in het begin van de race was dat.. Later had ik het gevoel dat hij het erg moeilijk zou hebben gehad om er langs te gaan (en voor te blijven).. Ik vind het wel een beetje not-rossi om genoegen te nemen met een tweede plek ..

Maargoed, ik ben blij dat Stoner weer presteert!

Vooral in het begin van de race was dat.. Later had ik het gevoel dat hij het erg moeilijk zou hebben gehad om er langs te gaan (en voor te blijven).. Ik vind het wel een beetje not-rossi om genoegen te nemen met een tweede plek ..

Maargoed, ik ben blij dat Stoner weer presteert!

Al is die een italiaan(en die denken vaak niet na), zelfs Rossi is niet zo dom om een (bijna) zeker kampioenschap weg te pleuren om een 1e plek die niet heel erg belangrijk is

Nee joh..... een spannende wedstrijd misschien.... Maar als de top 4 weer dezelfde heren is als (bijna) altijd, dan is het al helemaal duidelijk wie de champ is dit jaar.

Status
Not open for further replies.
Back