MotoGP Seizoen 2007 #2

Om te kunnen opschakelen in snelle rechterbochten (als je schakelset links zit), er rechts naast hangend kom je er anders niet bij zonder de balans van de motor te verstoren.

Niet echt de reden waarom ze het doen, maar er kan een reden van waarheid inzitten.

Zodat je in de bocht nog zou kunnen opschakelen, als je naar boven moet hengelen, krijg je je voet er niet meer onder.

edit: traaaagggg...:X

Idd, onder helingshoek krijg je helemaal je voet niet meer onder het schakepedaaltje.
 
komend weekend laatste race, voorspellingen?

mijn race: Dani Pedrosa wint voor Nicky Hayden. eindelijk de 1 2 die ze verdienen na al het harde werk en alle pech van dit seizoen. Rossi gaat onderuit waardoor Pedrosa alsnog 2de in de stand wordt. Casey Stoner gaat ook onderuit na een botsing met toekomstig teamgenoot Melandri en zullen elkaar nooit meer aankijken en hun samenwerking met Ducati wordt niks. Ook breekt Stoner zijn been en zal alle testen en de 1ste race in Qatar missen. 3de wordt dan Colin Edwards die zijn tijd bij het fabrieksteam mooi kan afsluiten. Capirossi wordt onderuit gekegeld door, jaa daar is hij weer, Randy de Puniet.

hmm misschien draaf ik door:p

1. Pedrosa
2. Rossi
3. Stoner
4. Hayden
5. Melandri
 
rossi ging er aardig hard vanaf uitkomend bocht 1. ziet er slecht uit! hierthuis vermoede we een gebroken pols ofzo......

dus dan is ook nog p2 in kampioenschap onbeslist als hij morgen niet kan mee rijden....
 
Pole #4 op een rij:W

hopelijk nu eindelijk eens een kans op de overwinning.
Hayden zal niet veel paraat gaan maken gezien zijn race pace.
 
nja ik wil Pedrosa niet met een Kawa vergelijken.
lijkt me toch appels met peren vergelijken. pedrosa heeft in z´n 1tje meer gepresteerd dan heel kawasaki in al die jaren.
maar ik begrijp wat je bedoelt.

Als Michelin wat meer vooruitgang gaat boeken de komende maanden met de racebanden, dan zie ik ze volgend jaar weer gewoon vooraan meedoen, maar dan voor de overwinning.

en dat Pedrosa niet kan winnen, heeft toch zoals we allemaal wel weten te maken, met de crashkoning op de winnende Ducati/bridgestone formule:p
 
Back
Top