MotoGP Seizoen 2008 #1

Status
Not open for further replies.
het is dus ook maar goed dat de meeste mensen het hier toch allemaal niet volgen en zodoende er ook zoveel verstand van hebben om dingen die al verleden tijd zijn, nog niet weten of zullen snappen.

mja ik ben fan van Repsol Honda en dat mag hier sowieso al niet, je bent of voor Stoner, Rossi en natuurlijk voor de volgende wereldkampioen, want zo werkt het:L

en idd: Ik ben moeilijk!
 
Last edited:
Calimero,

doe eens niet zo "iedereen is tegen mij"
We zijn niet tegen jou, maar tegen Pedrosa & Honda :P.

Tel tot 10.
 
überratje Casey Stoner

Ipv het vechten in woorden, geef eens linkjes, laat ons eens delen in jou kennis onderbouwt met feiten... Ik hoor je vaak alleen maar 'schreeuwen' tegen ons... Relax, fora zijn om te discussieren, voel je niet direct aangevallen, chillllllllllll
 
Dennis, gelukkig wordt jij niet gehinderd door enige kennis van zaken m.b.t. de techniek.

@ Tinne, ik niet hoor :)
Ben niet voor Stoner, niet voor Ducati en ook niet voor Yamaha.
Heb een voorkeur voor Honda, maar ben er niet rauwig om als Rossi, Stoner of Nakano of wie dan ook wint.
Vind het belangrijker dat een wedstrijd mooi is om te zien, zoals Assen afgelopen seizoen.

Heb trouwens laatst een MotoGP boek aangeschaft,
MotoGP Technology van Neil Spalding

Erg mooi boek!
Gaat overigens wel over de 990 cc monsters.
 
Niemand is hier perse tegen pietje of kees. Alleen het heel erg pro pietje is niet erg 'leuke' discussie bevorderend.

Happen, praatjes hebben en afzeiken kan dan wel.
 
het is dus ook maar goed dat de meeste mensen het hier toch allemaal niet volgen en zodoende er ook zoveel verstand van hebben om dingen die al verleden tijd zijn, nog niet weten of zullen snappen.

mja ik ben fan van Repsol Honda en dat mag hier sowieso al niet, je bent of voor Stoner, Rossi en natuurlijk voor de volgende wereldkampioen, want zo werkt het:L

en idd: Ik ben moeilijk!

Repsol Honda:?
Is dat niet dat team wat niet kan presteren zonder Valentino Rossi?
 
om toch nog even verder te zeuren op dat kleppen verhaal, als dat in de pers stond oid, zal dat best. Het zou iig wel apart zijn als ze een dure ontwikkeling, die bijna raceklaar is toch niet gebruiken. Stond er ook bij waarom ze er niet mee verder gingen dan?
 
Repsol Honda:?
Is dat niet dat team wat niet kan presteren zonder Valentino Rossi?

whaha, grappenmaker.

okee om dan zoals men zegt met feiten te komen, zal ik bij deze iets onderbouwen.

Team wat niet kan presteren zonder Rossi?
Vergeet jij Mick Doohan dan niet even. lees/kijk de geschiedenis er even op na, praten we dan verder goed:)

Repsol Honda 2006: Rijders, Constructeurs, Teams, BMW-Award gewonnen, net als Stoner en Ducati dit jaar.

Yamaha bijvoorbeeld, is een winnaar zonder rossi?, dacht het ff lekker niet. Rossi heeft alles veranderd voor yamaha in 2004.
 
om toch nog even verder te zeuren op dat kleppen verhaal, als dat in de pers stond oid, zal dat best. Het zou iig wel apart zijn als ze een dure ontwikkeling, die bijna raceklaar is toch niet gebruiken. Stond er ook bij waarom ze er niet mee verder gingen dan?

volgens mij stond dat er niet bij. dat was een persbericht waarin stond wat de plannen van Yamaha waren. de Structuur van het team enzo. en daarbij werd ook vermeld dat ze niet verder gingen met pneumatische kleppen. zal het eventueel wel eens terugzoeken, mocht het nog te vinden zijn, vast wel.
 
whaha, grappenmaker.

okee om dan zoals men zegt met feiten te komen, zal ik bij deze iets onderbouwen.

Team wat niet kan presteren zonder Rossi?
Vergeet jij Mick Doohan dan niet even. lees/kijk de geschiedenis er even op na, praten we dan verder goed:)

Repsol Honda 2006: Rijders, Constructeurs, Teams, BMW-Award gewonnen, net als Stoner en Ducati dit jaar.

Yamaha bijvoorbeeld, is een winnaar zonder rossi?, dacht het ff lekker niet. Rossi heeft alles veranderd voor yamaha in 2004.

dennis, ookal ben ik een rossi fan (én een suzuki fan) geef ik je hierin gelijk, mensen vergeten nogal snel de oude rotten zoals mick doohan, kevin schwantz, en zo kan ik nog wel ff doorgaan. feit is gewoon dat honda het vorig jaar niet echt voor elkaar had, evenals yamaha. hopen dat het voor beide teams in 2008 beter zal gaan
 
En ik heb ook niemand horen beweren dat Yamaha goed is, en daarin ben ik het dus ook wel eens met wat Rossi zelf zegt. Yamaha heeft geluk dat ze hem hebben..

Mja, heb het gevoel dat het aankomend jaar spannender gaat worden :)
 
whaha, grappenmaker.

okee om dan zoals men zegt met feiten te komen, zal ik bij deze iets onderbouwen.

Team wat niet kan presteren zonder Rossi?
Vergeet jij Mick Doohan dan niet even. lees/kijk de geschiedenis er even op na, praten we dan verder goed:)

Repsol Honda 2006: Rijders, Constructeurs, Teams, BMW-Award gewonnen, net als Stoner en Ducati dit jaar.

Yamaha bijvoorbeeld, is een winnaar zonder rossi?, dacht het ff lekker niet. Rossi heeft alles veranderd voor yamaha in 2004.

Je gaat er ook nog serieus op in:winner: :o
 
Ik ben een echte rossi fan....

Gewoon omdat die voor spectakel zorgt...
Assen afgelopen jaar:W dat zie ik niemand doen in het veld.
Toen gibernau onderuit ging in de laatste bocht 2 jaar terug was ook echt geweldig..

ROSSI:W:W
 
misschien een stomme vraag, maar hoe zit t eigenlijk met gewicht in de motogp? Is er een minimumgewicht waar iedereen aan moet voldoen oid? wask eigenlijk wel benieuwd naar :)
 
Dorna directeur Carmelo Ezpeleta onthulde dat de MotoGP mogelijk in de voetstappen van de Formula 1 gaat treden en standaard ECU's (Electronic Control Unit) gaat invoeren om zo afstand te doen van de elektronische hulpmiddelen voor de rijders.

Colin Edwards

Het komt vooral de laatste weken in het nieuws. Valentino Rossi heeft bijvoorbeeld recentelijk de elektronische hulpmiddelen, zoals tractiecontrole, openlijk bekritiseerd terwijl ook Colin Edwards een boekje open deed over hoe makkelijk een MotoGP machine te berijden is als alle hulpmiddelen aan staan.
De directeur van Dorna, Carmelo Ezpelata liet het Italiaanse Motosprint weten dat ook hij wil gaan werken aan het terugdringen van dergelijke elektronische controle systemen.

"Het is het volgende waar we aan moeten gaan werken," vertelde Ezpeleta. "We moeten dit gaan reglementeren. Het ideale zou zijn om één enkele ECU voor iedereen in te voeren maar de constructeurs zijn het daar niet mee eens. We hebben wel een idee nodig en ik zal dit dan ook met de rijders, de technici en andere betrokkenen gaan bespreken."

Wordt ongetwijfeld vervolgd ...


BRON: Racesport.nl






ik vind dit een hele goede zet!!
en als dit doorgaat, dan is even kijken of stoner nog zo makkelijk champ kan worden?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top