MotoGP Seizoen 2008 #1

Status
Not open for further replies.
Stoner :'(

Wie gaat er de volgende gp mee om Hector Barbera van de baan te knallen? Wat een grote tievus mongool is dat zeg x|

Vind ik meevallen..
Denk dat het een hele spannende wedstrijd had kunnen worden!
Hij was goed aan het inlopen, en reed hele snelle tijden:)
Jammer dat het nu niet zo spannend meer was

@ErikN Dat heb ik gemist:P?

en een ruime portie geluk.

Dat hoort er nu eemaal bij... In 2006 had Hayden "geluk"
Van 2007 kun je dan ook zeggen dat Stoner geluk had, omdat Yamaha de motor niet op orde had, en michelin de banden niet...
Rossi is gewoon de meeste constante rijder, en daarmee win je de titel.
Als fan van de sport zie ik ook veeel liever dat het op de laatse race aankomt.

Vind ik meevallen..
Denk dat het een hele spannende wedstrijd had kunnen worden!
Hij was goed aan het inlopen, en reed hele snelle tijden:)
Jammer dat het nu niet zo spannend meer was

@ErikN Dat heb ik gemist:P?

Barbera knalde gewoon overantwoord over die baan heen, Pasini knalde eraf danks zei hem (@ snelste stuk op het circuit) ook Simoncelli knalde die bijna van de baan af, wel vet dat Simoncelli even een kick tegen hem gaf, alleen 2 bochten later lag die op de grond :+

ik vind het gewoon kut dat stoner en pedrosa de laatste wedstrijden het niet waar hebben kunnen maken door die crashes.
Liever nog spannend tot de laatste wedstrijd, dat is nu een beetje weg.

Niemand pakt die 1e plek meer af van Rossi in 2008 :P

De strijd is al gestreden. :love: held

Randy de pineut is ook lekker bezig trouwens he 8P
Z'n sponsor rev'it heeft hem voor dit seizoen 34 pakken gegeven :D niet geheel onterecht dus blijkbaar

de Puniet is een sukkel 1ste klas. gaat altijd en overal maar onderuit. begrijp echt niet dat ze hem nog langer willen behouden.

en Pedrosa per direct op bridgestones, dat is tenminste nog eens goed nieuws. vandaag testen in Misano en volgende race al mee rijden. goede voorbereiding voor volgend jaar denk ik zo. hayden blijft op michelin rijden, uhhh, als meneer mee kan doen;)

achja anders gaat die motor ook compleet uit elkaar na een weekend dus scheeld alleen maar :P

maja De Puniet mag komend seizoen nog bij LCR blijven las ik... en das ook niet zo heel gek afgezien van zn valpartijen. hij zit altijd hooguit een seconde van de toppers af terwijl hij nieteens een echte fabrieks motor heeft wat opzich dus niet zo verkeerd is.

In de Gp gaat t om duizendsten van een seconde, een seconde achterstand is dus gewoon vet veel.
oftewel, hij rijd in achterhoede

Seconde is helemaal niet zo super veel.

Het gat gister tussen stoner en rossi was 3 sec.... dat was twijfel-achtig of Rossi nog Stoner voorbij zou kunnen komen. 1 Sec is zo dicht gereden.

Anyway :P de pineut zorgt wel altijd voor spektakel! Ik vind het wel cool :P

1. Pedrosa (Honda) 1.34.652 76 ronde
2. Nakano (Honda) 1.35.446 23
3. Hopkins (Kawasaki) 1.35.879 69
4. De Puniet (Honda) 1.35.972 28
5. West (Kawasaki) 1.36.101 76
6. De Angelis (Honda) 1.36.120 37

tijden van de test maandag in Misano.
Pedrosa met Pneumatisch blok en Bridgestones wel te verstaan.
Nakano met het "oude" blok uiteraard ook met bridgestones.

en volgens gpone.it wordt de deal tussen Hayden en Ducati in Indianapolis beklonken.
van mij mag die in de stront zakken, big attitude, tof imago, maar een toprijder, no way. Stoner lacht zich rot met hem als teamgenoot;)

Status
Not open for further replies.
Back