MotoGP Seizoen 2008 #1

Status
Not open for further replies.
1. Pedrosa (Honda) 1.34.652 76 ronde
2. Nakano (Honda) 1.35.446 23
3. Hopkins (Kawasaki) 1.35.879 69
4. De Puniet (Honda) 1.35.972 28
5. West (Kawasaki) 1.36.101 76
6. De Angelis (Honda) 1.36.120 37

tijden van de test maandag in Misano.
Pedrosa met Pneumatisch blok en Bridgestones wel te verstaan.
Nakano met het "oude" blok uiteraard ook met bridgestones.

en volgens gpone.it wordt de deal tussen Hayden en Ducati in Indianapolis beklonken.
van mij mag die in de stront zakken, big attitude, tof imago, maar een toprijder, no way. Stoner lacht zich rot met hem als teamgenoot;)

Ik denk dat jij en Stoner zich wel eens behoorlijk kunnen gaan vergissen in Hayden....
Vergeet niet dat de ducati best goed bij Hayden zijn rijstijl past. Lekker wild, fel, beetje glijden, laat remmen

Ik denk dat jij en Stoner zich wel eens behoorlijk kunnen gaan vergissen in Hayden....
Vergeet niet dat de ducati best goed bij Hayden zijn rijstijl past. Lekker wild, fel, beetje glijden, laat remmen

Juist :)
Ik hoop ook echt dat de duc bij Hayden past. Ik gun t m van harte. Ik heb ook echt liever 10 Haydens in de motogp dan 2 pedrosa's. Wat is dat een saai en arrogant ventje zeg. Straalt echt totaal geen emotie uit. (vind ik dan ;))

Verder vind ik het voor t seizoen en de spanning jammer dat Stoner de afgelopen twee keer eraf ging. Ik had graag weer twee leuke battles gezien. Denk dat Stoner iets meer met z'n hoofd moet gaan rijden, zulke valpartijen doe je toch echt zelf. Op BBC zeiden ze wel iets interessants. Stoner rijdt in de trainingen nooit lang met een set racebanden terwijl je Rossi enz dit wel ziet doen. Daarna gaat Stoner echt 2x vol knallen op de kwali's waarmee die echt een zieke tijd neer kan zetten. Ik denk dat die daardoor te weinig feeling heeft met de racebanden waardoor die stomme fouten maakt.

Mischien maar goed dat ie te weining feeling heeft met de racebanden (voor de andere) anders rijd ie iedereen op een ronde 'overdreven' :+

Daarom heb ik ook altijd gezegd dat Hayden gewoon in de WSBK moet gaan rijden.

En dat verhaal van dat ie het ooit heeft gekund vind ik niet helemaal op gaan. Hij is de gene die het ''record'' op zijn naam heeft staan als kampioen met de minste overwinningen :P
IMO was 2006 puur geluk voor Hayden, en vooral pech voor Rossi.... maar goed we zien het wel he :)

Toch kan die zeker beter dan wat hij nu presteerd :) Hij was zowiezo top 3 rijder zeg maar. Nu is die gewoon een beetje aan het aanklooien en voelt die zich duidelijk ook niet op z'n plaats.

sjonge, wat een onzin allemaal hier, wie zegt dat de Ducati bij Hayden past, hoe kan je zoiets nou zeggen zonder er een meter op gereden te hebben. miss dat als die duc begint te glijden hayden er iedere keer vanaf dondert, als hij op de honda lekker ligt te glijden en per rondje een seconde verliest, wat ik dus al niet snap, het wordt niks met hem, 800cc en hayden gaat gewoon niet samen, anders was die miss ook wel eens in de buurt van het podium gekomen dit jaar.

en trouwens EW: jij ziet liever 10 haydens dan 2 pedrosa's, nou dan was het motogp niveau toch wel heel erg laag geweest. ook wat men altijd zegt over hem, hij is de ontwikkelingsrijder blabla. dan toch wel een ontwikkelingsrijder zonder enig resultaat want hij heeft nog nooit iets gepresteerd met iets door hem ontwikkelt. ook in 2006 niet want die fiets was al klaar toen Rossi er kampioen mee werd en is altijd miss wel de beste motor geweest uit de 990cc tijd, zelfs al werd won Rossi in 2004 en 2005. er zaten wel 4 honda's om hem heen altijd. ik zie hem in de superbike ook niet zomaar winnen. biaggi is veel beter rijder dan hayden, laat staan bayliss icm een ducati.

dat je het Hayden het gunt is miss wat anders, maar hij heeft het gewoon niet, simpel. ik zie in Melandri een veeeeel groter talent dan hayden en die heeft ook niet waar kunnen maken op de Duc. het zal mij benieuwen maar verwacht er maar niet veel van.

Toch kan die zeker beter dan wat hij nu presteerd :) Hij was zowiezo top 3 rijder zeg maar. Nu is die gewoon een beetje aan het aanklooien en voelt die zich duidelijk ook niet op z'n plaats.

ik vind het de prima plaats voor hem, zo rond de 10de plaats. als je op een fabrieks Honda niet beter kan, dan ben je gewoon niks waard. Dovi lacht zich kapot

Op BBC zeiden ze wel iets interessants. Stoner rijdt in de trainingen nooit lang met een set racebanden terwijl je Rossi enz dit wel ziet doen. Daarna gaat Stoner echt 2x vol knallen op de kwali's waarmee die echt een zieke tijd neer kan zetten. Ik denk dat die daardoor te weinig feeling heeft met de racebanden waardoor die stomme fouten maakt.

weinig feeling? kijk je wel eens? zie vorig jaar. hij won toch alles zonder onderuit te gaan. de aanpak zal nu heus niet anders zijn dan anders .

sjonge, wat een onzin allemaal hier, wie zegt dat de Ducati bij Hayden past, hoe kan je zoiets nou zeggen zonder er een meter op gereden te hebben. miss dat als die duc begint te glijden hayden er iedere keer vanaf dondert, als hij op de honda lekker ligt te glijden en per rondje een seconde verliest, wat ik dus al niet snap, het wordt niks met hem, 800cc en hayden gaat gewoon niet samen, anders was die miss ook wel eens in de buurt van het podium gekomen dit jaar.

en trouwens EW: jij ziet liever 10 haydens dan 2 pedrosa's, nou dan was het motogp niveau toch wel heel erg laag geweest. ook wat men altijd zegt over hem, hij is de ontwikkelingsrijder blabla. dan toch wel een ontwikkelingsrijder zonder enig resultaat want hij heeft nog nooit iets gepresteerd met iets door hem ontwikkelt. ook in 2006 niet want die fiets was al klaar toen Rossi er kampioen mee werd en is altijd miss wel de beste motor geweest uit de 990cc tijd, zelfs al werd won Rossi in 2004 en 2005. er zaten wel 4 honda's om hem heen altijd. ik zie hem in de superbike ook niet zomaar winnen. biaggi is veel beter rijder dan hayden, laat staan bayliss icm een ducati.

dat je het Hayden het gunt is miss wat anders, maar hij heeft het gewoon niet, simpel. ik zie in Melandri een veeeeel groter talent dan hayden en die heeft ook niet waar kunnen maken op de Duc. het zal mij benieuwen maar verwacht er maar niet veel van.

Wij spreken elkaar als er 3 races zijn geweest in het nieuwe seizoen........
Ik zelf denk dat Hayden en Ducati een hele goede combi zijn.
Melandri had ik eigenlijk wel verwacht, hij is een europese rijder. De rijstijl van de ducati past gewoon niet bij hem.

Wij spreken elkaar als er 3 races zijn geweest in het nieuwe seizoen........
Ik zelf denk dat Hayden en Ducati een hele goede combi zijn.
Melandri had ik eigenlijk wel verwacht, hij is een europese rijder. De rijstijl van de ducati past gewoon niet bij hem.

haha prima.

ik vind het gewoon frapant dat hij altijd alle lof krijgt en pedrosa niet. terwijl hayden momenteel iets van 11de staat in het klassement en al 2 jaar een wanprestatie vertoont. hij is altijd trouw en ik denk te lief voor en Honda en Michelin en dat breekt hem nu dus op.

en juist omdat ook als je kijkt wie er op 1 t/m 5 staan, zie je allemaal rijders die de 125, 250 periode hebben doorgelopen. de huidige motogp motoren rijden qua stijl als 250cc fietsen en hebben niks meer met glijden en stop&go te maken. het gaat zich om vloeiend rijden. maaar het is toch ook een feit dat Rossi, Stoner, Pedrosa, Lorenzo en Dovizioso meer talent hebben, dat zie je toch ook aan alles.

ik hoop dat Melandri weer gaat presteren, op welke machine dan ook, hem gun ik het pas echt.

haha prima.

ik vind het gewoon frapant dat hij altijd alle lof krijgt en pedrosa niet. terwijl hayden momenteel iets van 11de staat in het klassement en al 2 jaar een wanprestatie vertoont. hij is altijd trouw en ik denk te lief voor en Honda en Michelin en dat breekt hem nu dus op.

en juist omdat ook als je kijkt wie er op 1 t/m 5 staan, zie je allemaal rijders die de 125, 250 periode hebben doorgelopen. de huidige motogp motoren rijden qua stijl als 250cc fietsen en hebben niks meer met glijden en stop&go te maken. het gaat zich om vloeiend rijden. maaar het is toch ook een feit dat Rossi, Stoner, Pedrosa, Lorenzo en Dovizioso meer talent hebben, dat zie je toch ook aan alles.

ik hoop dat Melandri weer gaat presteren, op welke machine dan ook, hem gun ik het pas echt.

Dat komt omdat Pedrosa gewoon een ander persoon is. Hij is gewoon een botte boer, zonder emotie. Kwa courreur gezien is hij een GROOT talent, en heb ik ook veel respect voor. Hayden is precies het tegenover gestelde, en daarom vallen mensen eerder voor Hayden als voor Pedrosa
Nu snap je mischien ook waarom Valentino Rossi zo geliefd is, en dat komt echt alleen omdat hij zo goed kan rijden maar om de persoon Rossi.
Mn moeder zit gewoon met tranen in de ogen als hij op 1ste plek staat op het podium omdat ze het zo'n symathieke jongen vind8)

btw ik vind de huidige ducati, echt geen 250 cc stijl hebben... Stoner rijdt alles behalve vloeiend en is er snel mee. Dit heeft Hayden ook in zich (hoop ik)

haha als iemand toch wel hoopte dat Nederland deruit zou vliegen op het EK, dan was ik het wel, dus zou Hollands ben ik niet;)
erg slecht, maar helaas. had me toch wel rot gelachen als Duitsland EK was geworden, dan hadden we dat nog lang aan mogen horen. zeker bij mij aan de grens.

mja we mogen toch wel discussieren, alle motorsites praten al over seizoen 2009, roddels en geruchten. anders wordt het ook wel erg dood hier he:P

verder bedoel ik met een 250 stijl het vloeiend en erg hard door de bochten gaan. niet het stop & go principe, dus hard remmen, bocht door en weer hard op het gas.

weinig feeling? kijk je wel eens? zie vorig jaar. hij won toch alles zonder onderuit te gaan. de aanpak zal nu heus niet anders zijn dan anders .

Dan moet ie de banden van vorig jaar er maar weer bij pakken :+
Of beter niet, want als alles klopt is ie gewoon te snel voor iedereen. En dat was saai om te zien.

Status
Not open for further replies.
Back