Ik zie het ook nog gebeuren dat de MotoGP rigoreus gaat veranderen.
Het is onbetaalbaar en de machines gaan veel te hard. Ze zitten helemaal volgepropt met elektronica en hulp mechanismen om de boel enigszins in bedwang te houden. Ik denk als er ernstige (dodelijke) ongelukken gebeuren dat er echt wel dingen aanzienlijk gaan veranderen.
Ik snap t gezeur van het te hard gaan niet, t is racen niet verkeersveiligheid training
Melandri per 2009 naar kawa. Ben benieuwd wat hij daar doet.
Ik snap t gezeur van het te hard gaan niet, t is racen niet verkeersveiligheid training
Hoopt op een (zeer onwaarschijnlijke ) come-back van de 500 cc 2T als hoogste klasse.
het gaat zoals Tinne al aangeeft niet puur om het racen, veiligheid van de rijders komt op de 1ste plaats. daar nog eens bijkomend dat ik geen 100 euro ofzo betaal voor een kaartje, als ik niet meer kan zien wie er vooraan rijdt, doordat de grindbakken zo belachelijk lang zijn.
lekker overdreven weer....
zullen we handtekeningactie opzetten?
Kawasaki volgend jaar met 3 machines als alles goed gaat. namen als Bautista, Elias en West worden al genoemd
goed nieuws imo!