MotoGP Seizoen 2008 #1

Status
Not open for further replies.
Ik zie het ook nog gebeuren dat de MotoGP rigoreus gaat veranderen.
Het is onbetaalbaar en de machines gaan veel te hard. Ze zitten helemaal volgepropt met elektronica en hulp mechanismen om de boel enigszins in bedwang te houden. Ik denk als er ernstige (dodelijke) ongelukken gebeuren dat er echt wel dingen aanzienlijk gaan veranderen.



nja het gaat dus ook veranderen. dit weekend zijn de Dorna en alle rijders bij elkaar geweest om voorstellen te doen voor de veranderingen. staat een lijstje van op internet van de opties.
 
Er was toch een tijdje sprake van dat alle machines moesten rijden met dezelfde computer ? Is dat alweer van de baan ofzo ?
 
Melandri per 2009 naar kawa. Ben benieuwd wat hij daar doet.

Beter voor hem.
Kawasaki, alleen die kleur maakt ze al apart. Vette styling altijd :W

Kawasaki_Moto_GP_1.jpg


Had een mooie straatmachine kunnen zijn.
 
Ik snap t gezeur van het te hard gaan niet, t is racen niet verkeersveiligheid training

het gaat zoals Tinne al aangeeft niet puur om het racen, veiligheid van de rijders komt op de 1ste plaats. daar nog eens bijkomend dat ik geen 100 euro ofzo betaal voor een kaartje, als ik niet meer kan zien wie er vooraan rijdt, doordat de grindbakken zo belachelijk lang zijn.
 
het gaat zoals Tinne al aangeeft niet puur om het racen, veiligheid van de rijders komt op de 1ste plaats. daar nog eens bijkomend dat ik geen 100 euro ofzo betaal voor een kaartje, als ik niet meer kan zien wie er vooraan rijdt, doordat de grindbakken zo belachelijk lang zijn.

lekker overdreven weer....
 
lekker overdreven weer....

volgens mij snap jij er niet zoveel van he.
waarom denk je eigelijk dat ze de motogp langzamer willen maken, heb je er wel enig idee van?
ooit wel eens van de veiligheidscomissie gehoord? die is namelijk bijelkaar gekomen in Brno om te praten over de recente zware crashes die de coureurs mee maken door de hoge bochtensnelheid, en het te kort komen van uitloopstroken en zelfs grindbakken die te klein zijn om een rijder uit de bandenstapel te houden.

wel eens in Assen geweest Uberhaupt, ooit het circuit gezien voor de recente veranderingen, volgens mij niet iig. anders ga je maar eens in de vernieuwde strubben zitten, dan zul je wel zien wat ik bedoel met belachelijk grote grindbakken.

wij hebben het hier gewoon over de huidige gang van zaken in de motogp die momenteel spelen. onderbouw je commentaar maar eens een keer, als je uberhaupt wel motogp volgt, ipv van mijn post afzeiken!
 
Last edited:
Kawasaki volgend jaar met 3 machines als alles goed gaat. namen als Bautista, Elias en West worden al genoemd:)

goed nieuws imo!
 
jaa klopt ook, maar hij word samen met John Hopkins de 1ste en 2de rijder. die namen die ik noemde worden genoemd voor de derde kawa;)
 
Kraker :+

Kawasaki moet echt een ander plan van aanpak gaan fixen :) Investeren in Melandri of hopkins is imo alsnog kansloos.
Combinaties stoner/ducati pedrosa/honda rossi/yamaha zijn gewoon te sterk.

Ik snap niet dat ze dan een contract aangaan voor 2009 met 1 van de slechtst presterende rijders van het veld uit 2008.

Ok... het zal ws liggen aan de duc dat melandri dr weinig van bakte dit jaar, maar alsnog zie ik het niet gebeuren dat ie met een kawasaki in 2009 wel op het podium terecht komt.
 
toch is Melandri een heel getalenteerd rijder. op de 990cc Honda was het echt een toprijder hoor. op de 800cc werd hij op het tweede plan gezet met een klantenfiets die weinig nieuwe onderdelen kregen, tjaa de Ducati, wie zegt dat Hayden het wel kan dan, mocht die daar tekenen;)
 
zulke starts zie je niet meer :W

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=70FPdFMMgLk"]YouTube - Kenny Roberts Vs Barry Sheene Silverstone 1979[/ame]
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top