MotoGP Seizoen 2008 #1

Status
Not open for further replies.
Stoner en Melandri :X

Heb het niet gezien, maar Stoner reed ouderwets gewoon weg zonder slag of stoot?

ik heb 2 kaarten voor assen a.s. zaterdag maar ik kan zelf niet.. het zijn staan plaatsen.. ik hoor het wel als iemand intresse heeft..

gvd Stoner is in de 1ste training al 6tiende sneller dan nummer 2 Hayden.
doet me denken aan 2007, als het zo doorgaat na Donnington zie ik de bui wel hangen. hopelijk geeft de 2de training een ander beeld.

gvd Stoner is in de 1ste training al 6tiende sneller dan nummer 2 Hayden.
doet me denken aan 2007, als het zo doorgaat na Donnington zie ik de bui wel hangen. hopelijk geeft de 2de training een ander beeld.

Trainingen zegt niks.
Weet je nog vorig jaar....?

Trainingen zegt niks.
Weet je nog vorig jaar....?

heb je gelijk in, maar toen waren de omstandigheden lastiger.
en als ik dan FP2 zie, word ik daar niet vrolijker van. Stoner zelfs 0.8 sec voor op nr 2 Rossi, dat is best veel.
waarschijnlijk rijdt Capirossi al niet meer dit weekend, hard gevallen in de ramshoek, Ben Spies is ook aanwezig, dus die zou over kunnen nemen.

Het leek erop of hij zn arm brak ofzo. Toen hij viel bleef die motor op hem liggen. Ging goed hard in ieder geval.

Training van morgen en race (in ms regen) zullen heel anders verlopen. Let maar op.

Idd + wat te denken van de 125cc en 250cc, die worden op rtl7 als samenvatting gezien. Veel vetter om het helemaal live en de gehele race te volgen..

Juist, op RTL7 krijg je de laatste twee bochten te zien en de finish, dat is het...

De 125 en 250 zijn juist erg leuk om te volgen, af en toe nog wel leuker en spectaculairder dan de MotoGP.

BBC ? kutzooi!

Eurosport is altijd echt super chill juist!! Hele korte reclames enzo.
Jammer hoor.

Status
Not open for further replies.
Back