MotoGP Seizoen 2008 #1

Status
Not open for further replies.
rossi p9...waarom eigenlijk?
heb kwali niet gezien:)...

rossi start nooit best..dus ik verwacht niet dat hij in de top5 de 1e bocht induikt.

zijn warmup tijden waren wel snel..dus in dat opzicht kan hij wel voor een verrassing zorgen misschien.

top3 moet lukken:)

ik zeg:

1.pedro
2.rossi
3.stoner

rossi kreeg het niet voor mekaar met de qualifiers. mja eigelijk zat bridgestone er sowieso niet bij, maar Stoner kreeg het wel voor mekaar.

warm up zegt mij niet veel. Edwards was heel snel en constant, stoner ook goed. Pedrosa niet snel, maar ik verwacht dat hij geen banden meer heeft die hij ook voor de race wil gebruiken. anders verwacht ik niet veel. je ziet het vaker dat men de racebanden bepaald heeft en in de warm up een ander setje noodgedwongen moet gebruiken.

Gefeliciteerd Dennis:winner:
Pedrosa heeft heel erg sterk gereden briljant.
En over Rossi toch weer van plek 9 naar 2 gereden:~

Nee joh, had stoner sowieso wel een podiumplek gegeven.

in het begin begon hij terug te zakken..en had ik het gevoel dat hij nog wel problemen zou krijgen.

mooi einde zo....was alleen bang dat hij op het rechte stuk in de laatste ronde nog uit zou remmen bij rossi.
dan had vale een probleem denk ik.

:W Pedrosa :W

Ik hoef niks te zeggen denk ik, wat een tempo. hij wist zelf niet eens waar hij het vanaf haalde. begon gewoon met lage 1.42´ers. helemaal geweldig:W

Rossi en Dovizioso ook geweldig gereden:)
stoner ook, al was hij zelf niet helemaal tevreden, mja Stoner is nooit snel tevreden, en terecht natuurlijk, je gaat voor P1:)

Damn... Pedrosa reed echt als een wilde. Fucking sterk gereden, echt vet.

Rossi ook die ff in 1 ronde Dovisioso, Toseland en Stoner vlamde :P Wat een held!

Weet iemand trouwens waarom Elias zwarte vlag kreeg ?
Zou ie op een ronde gezet worden door Pedrosa ofzo, en dat ie hem dan in de weg zou rijden of iets ?

Damn... Pedrosa reed echt als een wilde. Fucking sterk gereden, echt vet.

Rossi ook die ff in 1 ronde Dovisioso, Toseland en Stoner vlamde :P Wat een held!

Weet iemand trouwens waarom Elias zwarte vlag kreeg ?
Zou ie op een ronde gezet worden door Pedrosa ofzo, en dat ie hem dan in de weg zou rijden of iets ?

elias kreeg een ride trough voor een jump start, maar hij had de vlag niet gezien, dus negeren van vlag is de zwarte vlag helaas;)

1 Valentino ROSSI 142
2 Dani PEDROSA 135
3 Jorge LORENZO 94
4 Casey STONER 92
5 Colin EDWARDS 69

Pedrosa is nog niet klaar geloof ik ;)

De rest heeft wel een flinke achterstand.

Rossi is volgende keer gewoon weer 1 en Pedrosa vliegt eruit... Dan is alles weer goed :P

Denk dat het een spannend seizoen wordt als ik het zo zie... Pedrosa is erg sterk, maar Rossi heeft ook zijn draai weer gevonden.. Hoe spannender hoe leuker :# Vind dat Stoner niet heel netjes rijd.. Vaak foutjes waardoor hij te ruim komt in de bocht etc..

Die ducati van stoner schud elke bocht als een gek. Knap dat hij er tot nu toe gewoon op is blijven zitten.

rossi gaat wel erg hard door de bochten,maar op het rechste stuk lijkt die het vaker lastig te hebben

vind je dat nou echt serieus?

ik weet niet of je een beetje gekeken hebt de afgelopen races, maar de top van Rossi is meer dan hoog genoeg om in de topregionen met te doen hoor. doet echt niet veel onder voor Ducati, en zeker niet tegenover Honda.
in China liep de Duc 343 en Rossi 340, als hoogste topsnelheid gemeten.

en je zag toch ook op het laatst dat Rossi wel genoeg top heeft om Stoner er toch uit te remmen;)

vind je dat nou echt serieus?

ik weet niet of je een beetje gekeken hebt de afgelopen races, maar de top van Rossi is meer dan hoog genoeg om in de topregionen met te doen hoor. doet echt niet veel onder voor Ducati, en zeker niet tegenover Honda.
in China liep de Duc 343 en Rossi 340, als hoogste topsnelheid gemeten.

en je zag toch ook op het laatst dat Rossi wel genoeg top heeft om Stoner er toch uit te remmen;)

Dat heeft niets met de top te maken, Dat komt Rossi gewoon een meester is in zo laat mogelijk remmen.
Vb China voor jaar, dat Stoner elke keer weer op het rechte stuk voorbij gevlogen kwam maar dat Rossi hem telkens weer uitremde en toen was de top van de yamaha slecht.

dat komt toch gewoon omdat rossi de laatste remmer is en hij eventueel in de slipstream zit. Maar evengoed, de topsnelheden in de top3 geven geen significant verschil.

Status
Not open for further replies.
Back