MotoGP Seizoen 2008 #1

Status
Not open for further replies.
wij gaan met 2x10persoonsbusje:)

Meeuwenmeer incl. bbq en veel bierie hehe

Staanplaats kaartje kost 40E.

Terug vind ik nog altijd het mooist! doen er altijd 3 uur over ofzo:P

Filmpje van afgelopen jaar die ik heeeel toevallig maakte! TE VET
[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=Q5ASSV-2iSU"]YouTube - Rossi replica burnt voor politie motor!tijdens TT assen 2007[/ame]

Hahaahah, prachtig filmpje, gast maakt een mislukte stoppie en dan die burnout, wat een malloot 8P

Zoals je hoorde als de deur ff dicht kon haha.

Is goed men8P

Later spraken we hun bij de pomp, niks geen last gehad.. maakt ook echt een burnout recht voor de agent hehe.

Vond het een koning op dat moment nu nog steeds vet btw:P

strubben heb ik vorig jaar gezeten, dat hoeft van mij niet meer. fijne stoeltjes enzo dat wel. maar het scherm staat veel te ver weg, grindbakken van heb ik jouw daar en er gebeurt niet veel, wordt niet ingehaald.

dit jaar op de winterdijk, hoofdtribune is gewoon onmogelijk om kaarten voor te krijgen mja als ik ze volgend jaar niet krijg, pak ik wel een staanplaats, ga dan wel in het gras liggen, dat boeit net zo veel als op de strubben alleen een stuk goedkoper.

Stekkenwal toch? Haarbocht was nog maar1% geloof ik. Zit nu voor eerst op Haarbocht, voorgaande jaren altijd strubben, maar die is rete-snel uitverkocht atlijd.

Nog even terugkomen op welke plekken er nou nog zijn

De Bult 25% beschikbaar €52
Haarbocht 12% beschikbaar €55
Stekkenwal 50% beschikbaar €52

Staanplaatsen 90% beschikbaar €40

Stekkenwal heb ik 1 jaar gezeten. Was niet zo bijzonder. Haarbocht lijkt me opzich wel cool. Als je goed zit heb je overzicht op start/finish en kan je de bocht ook nog zien.

Weet niet met hoeveel man je wilt. Op motorforum worden ook veel kaarten aangeboden. Meestal 2 stuks.

mwoa daar twijfel ik een beetje over.
ik denk toch dat hij overal mee kan doen voor de podiumplaatsen en dus automatisch de overwinning. het kwartje hoeft maar een keer goed te vallen;)

Pedrosa en Rossi liggen wel dicht bij elkaar qua punten ja... stoner gaat 'm niet meer worden dit seizoen denk ik.

wha me pa kwam net ook thuis, jaa bart wij gaan ook naar de tt

ik - huh hoezo wij gaan ook naar de tt
hij - ja ik heb 6 vip kaarten via Fom (hij is daar dealer van...)
ik - oke ouwe :P beter is dat :W

Status
Not open for further replies.
Back