MotoGP Seizoen 2008 #1

Status
Not open for further replies.
In hoevere kon die daar iets aan doen?

die simoncelli flikt dit grapje iedere keer.
een aantal races terug flikte die hetzelfde toen met Kallio om plaats 2, ik meen portugal.

hij weet verdomdes goed dat barbera komt en hij kan hem ook horen en om dan zo´n smerige actie uit te halen, gaat mij echt te ver.
maar ja er gebeurt toch niks aan, alleen als het bij de Gp zou gebeuren misschien. zou wel hopen dat hij geschrapt wordt uit het WK van 2008, met z´n idiote kop haar:L

uhuh, die kerel kan dus echt wel goed rijden, hij is mischien een beetje in het nadeel door zn lengte. Die crash op dat rechte stuk lijkt mij trouwens gewoon een raceongeluk, niets meer en niets minder.

[ame="http://youtube.com/watch?v=w2Rcrqy0dzs"]YouTube - MotoGP surprise[/ame]

*filmpje*

wat denk je nou eigelijk, doe maar ff een stoer pedrosa filmpje, zodat je mij een hak kunt zetten ofwat?

offtopic:
wij zijn ajax, wij zijn de beste: zet er dan maar een filmpje neer van hoe ajax ieder jaar weer de CL mis loopt:L

In hoevere kon die daar iets aan doen?

jah kijk dat zag je toch die ander ( ben ff naam kwijt nagoed) die zat ''naast'' hem toch zeker naast hem met zijn voorwiel en dan ging simoncelli hem wel even afsnijden en zorge dat hij er niet langs kom dus op ze smoel ging ;) tenminste zo zie ik het

die simoncelli flikt dit grapje iedere keer.
een aantal races terug flikte die hetzelfde toen met Kallio om plaats 2, ik meen portugal.

hij weet verdomdes goed dat barbera komt en hij kan hem ook horen en om dan zo´n smerige actie uit te halen, gaat mij echt te ver.
maar ja er gebeurt toch niks aan, alleen als het bij de Gp zou gebeuren misschien. zou wel hopen dat hij geschrapt wordt uit het WK van 2008, met z´n idiote kop haar:L

idd geef je groot gelijk want zo iets hoort niet thuis op het circuit is verdorie levens gevaarlijk net wat ze zeiden bij eurosport t moest niet een eind verder gebeuren want dan zat barbera in de muur.... zulke moeten we niet hebben ;)

uhuh, die kerel kan dus echt wel goed rijden, hij is mischien een beetje in het nadeel door zn lengte. Die crash op dat rechte stuk lijkt mij trouwens gewoon een raceongeluk, niets meer en niets minder.

YouTube - MotoGP surprise

race-ongeluk njah kijk als je de beelden terug ziet lijkt het meer op afsnijden :confused: zal wel aan mij liggen maar k vind het in ieder geval niet thuis horen op een circuit duwen en trekken doen ze bij voetbal niet bij moto gp kom op zeg

Last edited:
nou ik vind het ook wel een beetje veel gezeik hoor.. bijna elke race zie ik die 125cc gasten heen en weer zwalken over het rechte eind en dat gaat meestal Nét goed.. dan gaat het nu fout en dan is simmoncelli opeens een dikke knuft?.. geef iedereen die van zn lijn gaat dan een straf..

zover ik weet magb de leidende man in de wedstrijd van de ideale lijn afwijken, dat die hij toch ook? reglementair heeft ie dus niets verkeerds gedaan, dat het onfatsoenlijk en niet fair is oke, maar that's racing, verder erg genote van de 125, met 6 man daar 1 bocht, bizar gewoon.

en rossi is en blijft gewoon de koning

jah mjah kijk in de 125 dat slingere is niet in eens zo wop jij zit naast me ik laat je er niet langs gaan want ik wil daar gaan rijde
in de 125 moete ze echt mekaars slipstream gebruiken dus rijden ze zo achter mekaar ;) dan slingere ze niet als er eentje ''naast'' hun rijd
maar goed iedereen denkt er anders over
en idd johan
ROSSI the best ;)

Aldus Dennis, de MotoGP-extremist.

het is tog iedere keer hetzelfde liedje, wat ik ook zeg, het gaat hier over simoncelli, zet men er weer een achterlijk filmpje op van pedrosa als ik reageer op iets totaal anders als pedrosa, ipv eens 1 keer positief te doen, moet het altijd zo. helaas.

ik ben geen fan van stoner of rossi, maar kan evengoed vinden dat ze knappe prestaties leveren.

wat denk je nou eigelijk, doe maar ff een stoer pedrosa filmpje, zodat je mij een hak kunt zetten ofwat?

offtopic:
wij zijn ajax, wij zijn de beste: zet er dan maar een filmpje neer van hoe ajax ieder jaar weer de CL mis loopt:L

Gast...

Doe rustig..! Jij voelt je aangesproken op Honda-MotoGP meningen van anderen, waar je zelf geen ene hol aan kan doen of ooit zal veranderen..

Laat iedereen ouwehoeren en ga lekker met je rood/oranje voor de buis zitten op zondag... Ze lopen je alleen maar op te naaien. Als jij gewoon normaal reageerd is het al na 2 weken afgelopen met het Pedrosa gezeik, maar zolang jij er lekker mee doorgaat, is het voor hen alleen maar leuker :W.

Oftewel, je veranderd er geen zak aan, dus verdedig Pedrosa & Hayden ook niet.. Ze zullen echt niet anders rijden indien jij wel of niet gescheten hebt voor de uitzending.....

Zo doe ik het ook, en kijk met veel plezier!

@ alle knapen, ik snap dennis dat hij zo reageerd..het is wel dat hij altijd in de zeik wordt genomen of dat mensen over "zijn honda praten...hij geeft ook goed commentaar wat niet altijd lovend is naar pedrosa en slecht over de rest.

/ontopic.

wie gaan er eigenlijk allemaal naar assen?

ik iig wel.

euj

Ik ook wel. Denk ff training of kwalificatie kijken.

Geen wedstrijdkaarten.... en is me te druk en te duur ook trouwens :)
Kwalificatie kan je lekker overal rondlopen, overal zitten waar je wilt.
Wedstrijd volg ik liever thuis op de tv, tenminste overzichterlijk.

Ja ik weet van de schermen af langs de baan :P maar is toch niet hetzelfde.

@ alle knapen, ik snap dennis dat hij zo reageerd..het is wel dat hij altijd in de zeik wordt genomen of dat mensen over "zijn honda praten...hij geeft ook goed commentaar wat niet altijd lovend is naar pedrosa en slecht over de rest.

/ontopic.

wie gaan er eigenlijk allemaal naar assen?

ik iig wel.

euj

Met 5 maatjes in de haarbochttribune op zaterdag.

Status
Not open for further replies.
Back