MotoGP Seizoen 2008 #1

Status
Not open for further replies.
Ik vind de races steeds saaaaaier worden, begint beetje op formule 1 te lijken:X Hoop dat Dorna er in 2009 iets aan gaat doen.

Stoner 9||6

Jammer van Hayden, jammer van PedrosaO-)
Iemand die al wat over de Puniet heeft gehoord/gelezen?

gvd, geluid van de motoGP in het echt is echt ziek :W :W :W :W

was weer een perfect dagje :D, jammer alleen dat Randi de Puniet er al gelijk af lag ( we hadden kaarten via LCR Honda...) hele crew in een grafstemming :P

Ook nog nooit training/kwalificatie gekeken ?

Ik kan je wel aanraden iig om volgende keer training en/of kwalificatie te gaan kijken. SBK en MotoGP.

Volgend jaar ga ik gewoon een heel weekend inboeken, en ga ik ook op de motor er naartoe, geeft wel wat extra's .. Vond vandaag iig al erg geslaagd, al is het wel veel fijner als je zitplaatsen hebt...

Ook weer thuis :W. Races waren kut, zeker vergeleken met voorgaande jaren. Weinig spanning en haarbocht vond ik ook geen spectaculaire plek.

Wel snoeihard verbrand, maar heb maar weinig zon gezien :?

ook net terug. motogp was idd niet echt tof. mja soms moet je het er maar mee doen. desondanks genoten van de sfeer.

Pedrosa 2 en weer aan de leiding van het WK:W
Stoner heb ik maar 2 woorden voor: Ziekelijk Snel. hopelijk weer close racing komende races.

Hayden had trouwens niet de benzine op, het was een elektronisch probleem dat al eerder in de race begon. natuurlijk zal HRC het niet graag toegeven als de benzine op zou zijn, mja wij zullen het ook niet weten he;)

hmmz, wij stonden in het paddock vlak na de Geert timmer bocht en het klonk toch wel een beetje alsof de benzine gewoon op was hoor, echt zon bwaaaaop bwaaop geluidje :p

maja kan natuurlijk vanalles zijn, ik heb me iig prima vermaakt today :D

Tja, wat doe je er aan....

Ze mogen max 21 Liter meenemen. En als je prut op is vlak voor de finish :P heb je pech!
Maar oh oh oh wat lullig idd zeg voor Hayden. Eindelijk had ie weer een podiumplek, moet ie hem afstaan voor zoiets !

En ik heb zitten janken om Rossi natuurlijk :P tranen met tuiten ! GVD, moet ie z'n leiding in het WK afstaan aan die kleine kut spanjaard.
Stoner gun ik het gewoon niet, daar is geen lol aan zo. (niet dat ie het niet verdient hoor, maar toch...)

Sachsenring is de volgende race he ?

Go Rossi Go Rossi +ralf+

het is triest dat die regel er gekomen is van de benzine hoeveelheid, in en in triest.
`vroeger` stonden de rijders met allemaal te burnen en gek te doen, nu betalen wij veel geld voor een kaartje en komt meneer Stoner gewoon langs zonder ook maar 1 keer te zwaaien naar de tribune waar wij zaten waar het grijs ziet van de mensen, beetje jammer.

men moet gewoon snel naar de pits anders hebben ze geen benzine meer. moet toch maar eens wat aan gedaan worden.

en tjaa, de WK leiding is weer waar die thuis hoort:W
al komt Stoner heel gevaarlijk erg dichtbij op deze manier en er waren zelfs al mensen die hem afschreven hier:L

Ik gun juist Rossi of Stoner het meest de titel. Stoner is de laaste 2 race's/weekends gewoon oper machtig. Rossi lig gewoon bij iedere Moto GP fan goed (althans de meeste) Als Pedrosa win, gun ik het alleen Honda, heb echt 0,0 iets met Pedrosa...

Maargoed, ik als Stoner fan hoop dat de race's iets spanneder worden, maar dat Stoner wel de titel pakt.

Rossi had de snelste ronde tijden :P

Alsnog melandri en die andere tjap vlammen :winner: echt zo vet!!

Pedrosa vind ik altijd maar een vaag mannetje... komt beetje arrogant over. Die gun ik ook de wereldtitel niet. (nofi dennis, geen grapjes)

Je zag hem in de race ook hard naar Melandri en Elias toe klappen. Qua pure snelheid ontlopen die Duc's van hen en de Yamaha van Rossi elkaar niets, maar bochtensnelheid ligt stuk hoger van Rossi.

Heb alleen altijd een beetje moeite met die toeschouwers bij TT. 9 vd 10 zijn van die provinciaaltjes die 1x per jaar van de vrouw weg mogen. Zie je ze in de trein om 8 uur al stoer om zich heen kijken met een blik pils. En dan nog dat achterlijke accent wat ze altijd uit moeten dragen :r

Rossi had de snelste ronde tijden :P

Alsnog melandri en die andere tjap vlammen :winner: echt zo vet!!

Pedrosa vind ik altijd maar een vaag mannetje... komt beetje arrogant over. Die gun ik ook de wereldtitel niet. (nofi dennis, geen grapjes)

Heb precies hetzelfde met Pedrosa.

Stoner liep ook goed hard in de bochten.

haha rossi is denk ik toch wel motoGP held #1.

gistere ook, elke keer vanaf de GT bocht en langs het hele rechte stuk, maakte het publiek ook een wave met hem mee, prachtig om te zien :W

Omdat die klote commentator dat vroeg. Met zn grafstem :r.

Die gozer snapt echt niks van heel het motorracen. Ging die bij de 125 over tijden bij elkaar optellen praten. Al een tijdje afgeschaft die regel.

Was echt supervet gisteren op assen! heb er echt van genoten, de duels, de crashes, rossi die terug krabbelt, de honda's die eindelijk podiumplaatsen hebben (behalve hayden dan 300m voor de finish, voor mij is tie gewoon 3e geworden)

via "de achterdeur" zijn we stiekum in 't rennerskwartier gekomen waar de werkplaats-vrachtwagens stonden en de overnachtingscampers van de rijders, dus ook van rossi, pedrosa, hayden enz enz.

overzicht:
323300280.jpg

bus van hayden:
323300233.jpg

323300254.jpg

en toen stonden we er in een keer naast:P :
323300324.jpg

bus van rossi:
323300303.jpg

KTM 125cc racers (mochten we al helemaal niet komen volges mij 8P
323300360.jpg

323300395.jpg