MotoGP Seizoen 2008 #1

Status
Not open for further replies.
Plus het commentaar dat veel leuker is om naar te luisteren. En dat vrouwtje dat altijd op de grid is kijkt wel prettig :p

BBC is wel echt het vetst qua commentaar enzo, en geen reclames. na de race staat die kleine altijd direct bij de motoren voor de interviews.

alleen waar ik heel hard van baal is dat ik de 125 en 250 niet kan zien dan. dat is een groot voordeel aan eurosport. want die beginnen altijd met de warm up rond 10 uur en programma duurt dan tot 3 uur 's middags. zo jammer dit.

sjonge, nog maar 16 rijders over. begint aardig dunnetjes te worden morgen.
ook Hopkins rijdt niet meer mee door een gebroken enkel.

Zo, vandaag voor m'n neus Hopkins 2x er af zien gaan.
Waaronder 1x echt fuuucking hard :X

Heeft iemand zijn 2e crash op tv gezien ? Hij is afgevoerd met ambulance, beter is ie nog wel ok.

Wel lekker dagje gehad verder overigens.

Crash gezien idd, wat ging dat ziekelijk hard :X
Als die dan alleen "maar" een gebroken enkel heeft komt ie er goed vanaf.

Hoop morgen op goed weer, op de motor erheen en ergens een goed plaatsje zoeken 8)

Ik ben morgen ook van de partij, voor het eerst dat ik de MotoGP mannen live zal zien :winner: .. Heb er zin aan, ik ga er niet vanuit de race goed te kunnen volgen, maar de 'happening' lijkt me prachtig!

Ook nog nooit training/kwalificatie gekeken ?

Ik kan je wel aanraden iig om volgende keer training en/of kwalificatie te gaan kijken. SBK en MotoGP.

MotoGP is gewoon super kicke :P (geluid vooral he) En met SBK kan je paddockkaarten kopen.
Vandaag wilde Rowan en ik ook Paddockkaarten kopen, maar dat kon niet. Alleen vip's mochten het paddock in :( :( kut zooi!

haha lullig voor hem 300m voor de vlag:P

wel mooie wedstrijd en wat gaat die stoner hard joh:D

Nicky Hayden ran out of fuel on the exit of the final turn, handing third to Colin Edwards.

Status
Not open for further replies.
Back