zoals jij en ik kunnen zien zijn het nu idd 12 punten.
Honda moet maar eens op gaan schieten met die nieuwe onderdelen, want zo gaat het niet werken. geloof trouwens ook niet dat Michelin al te prachtige bandjes had t.o.v. de bridgestones.
laten we het er maar houden dat dit schade beperking was voor Pedrosa want dat Rossi ging winnen had ik niet anders verwacht.
tjaa en als het niet harder kan, nja dan maar niet he, er is iig niemand uit het Honda kamp die het Dani ff nadoet
lachertjes van het weekend: Hayden, De Puniet en Melandri:L
Melandri kan gewoon goed rijden, alleen lukt het hem niet op die Ducati.
Bij Honda denken ze nu, hadden we Rossi toch maar met respect behandeld dan was hij niet naar yamaha gegaan:winner:
Moet je zn biography maar eens lezen, staat het helemaal in beschreven. Echt netjes was het niet van Honda, en toen werd het een eerkwestie voor Vale.
whaha, grappenmaker.
okee om dan zoals men zegt met feiten te komen, zal ik bij deze iets onderbouwen.
Team wat niet kan presteren zonder Rossi?
Vergeet jij Mick Doohan dan niet even. lees/kijk de geschiedenis er even op na, praten we dan verder goed
Repsol Honda 2006: Rijders, Constructeurs, Teams, BMW-Award gewonnen, net als Stoner en Ducati dit jaar.
Yamaha bijvoorbeeld, is een winnaar zonder rossi?, dacht het ff lekker niet. Rossi heeft alles veranderd voor yamaha in 2004.
wat is eurosport toch een klote zender.
Superbike zou om kwart voor 9 beginnen, er komt gewoon tennis op en nu motorsports weekend:S
maare van vandaag wat simoncelli uit haalde in de race op het rechte stuk ik vind het niet correct zou gestraft moeten worden met disqualificatie (of hoe je dat schrijft) voor het seizoen voor hem geen racen meer van het seizoen als het aan mij licht
Gewoon boekvorm. Meer de houding van Honda Japan. Hij moest maar bij hen verlengen op hen voorwaarden, en anders was het jammer. Toen is hij in geheim met de Duc en Yamaha gaan testen. Wel tof boek om op vakantie op strand te lezenKost niet veel meer @ Bol.