This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

MotoGP Seizoen 2008 #1

Status
Not open for further replies.
Zo, bizar man al die mensen die de baan gewoon op rennen
Hoef je in Assen niet te proberen :+

Maarja, saaie race idd. Rossi is gewoon de koning, simpel zat.

2 seizoenen niet gewonnen door een langzamere motor, nu kan die yamaha weer meekomen met de rest en Rossi rijdt weer voor op!

Rossi was megasterk, alleen die starts.. Viel me ook op dat Pedrosa de laatste rondes niet meer bij Stoner kon blijven. 125 en 250cc waren van meer spektakel voorzien

In 7 jaar tijd is er nog nooit iemand geweest, buiten Valentino Rossi die op Mugello gewonnen heeft:#
Dennis.H Pedroso begint de aansluiting bij Rossi te verliezen?

zoals jij en ik kunnen zien zijn het nu idd 12 punten.

Honda moet maar eens op gaan schieten met die nieuwe onderdelen, want zo gaat het niet werken. geloof trouwens ook niet dat Michelin al te prachtige bandjes had t.o.v. de bridgestones.

laten we het er maar houden dat dit schade beperking was voor Pedrosa want dat Rossi ging winnen had ik niet anders verwacht.
tjaa en als het niet harder kan, nja dan maar niet he, er is iig niemand uit het Honda kamp die het Dani ff nadoet

lachertjes van het weekend: Hayden, De Puniet en Melandri:L

Bij Honda denken ze nu, hadden we Rossi toch maar met respect behandeld dan was hij niet naar yamaha gegaan:winner:

Melandri kan gewoon goed rijden, alleen lukt het hem niet op die Ducati.

sterker nog: Melandri is een van de beste stuurmannen van het veld.
ik hoef maar terug te denken aan zijn 990cc Honda tijd:W

Niemand rijdt goed op deze Duc, alleen Stoner

Bij Honda denken ze nu, hadden we Rossi toch maar met respect behandeld dan was hij niet naar yamaha gegaan:winner:

Rossi en Honda was een gouden combinatie, onoverwinnelijk zou je haast zeggen. (was miss ook wel zo)

Rossi ging weg om te laten zien dat ie het ook op een langzamere fiets kon. Yamaha dus. Dat lukte 2 seizoenen achter elkaar niet. 2006 en 2007.
Maar nu die fabrieks yamaha's (van fiat yamaha, niet tech 3) zo goed lopen dit seizoen, lukt het blijkbaar weer wel.

Volgens mij had Honda Rossi niet lomp behandeld ofzo hoor Dat zou iig geen slimme aktie geweest zijn.

Mooi om te zien dat die Corne Klein aan Melandri vroeg of hij nog vragen had aan Stoner. 'Ja, waarom hij zo hard gaat met die Ducati.'

Die Italiaan die vrij hoog bij ducati zat noemde Stoner een van de belangrijkste onderdelen van de machine .

Moet je zn biography maar eens lezen, staat het helemaal in beschreven . Echt netjes was het niet van Honda, en toen werd het een eerkwestie voor Vale.

Moet je zn biography maar eens lezen, staat het helemaal in beschreven . Echt netjes was het niet van Honda, en toen werd het een eerkwestie voor Vale.

Oh, hoe zat dat dan ? Kan je miss stukje tekst copy/pasten ?

Ik weet er het fijne niet van namelijk...

Gewoon boekvorm. Meer de houding van Honda Japan. Hij moest maar bij hen verlengen op hen voorwaarden, en anders was het jammer. Toen is hij in geheim met de Duc en Yamaha gaan testen. Wel tof boek om op vakantie op strand te lezen Kost niet veel meer @ Bol.

wat is eurosport toch een klote zender.

Superbike zou om kwart voor 9 beginnen, er komt gewoon tennis op en nu motorsports weekend:S

jah kijk t is niet lullig maar goed mick doohan is geen 2008
dus kunnen wij ook wel zegge jaaah yamaha is wel een winnaar zonder rossi met randy mamola of zie ik dat verkeerd :S

en ja ik weet het het is een van de oudere posts van dennis h

maare van vandaag wat simoncelli uit haalde in de race op het rechte stuk ik vind het niet correct zou gestraft moeten worden met disqualificatie (of hoe je dat schrijft) voor het seizoen voor hem geen racen meer van het seizoen als het aan mij licht

Last edited:
Naja, er was live tennis, en dat loopt altijd uit...Om 10 uur was de eerste race pas. En half 12 de 2e, met associaal veel reclame erin :X

In hoevere kon die daar iets aan doen?

IK heb het ook tijdje terug besteld, 20 euro incl opsturen.
Vond het heel leuk om te lezen, en als je echt fan van Rossi bent moet je het zeker eens lezen.

Status
Not open for further replies.