MotoGP Seizoen 2008 #1

Status
Not open for further replies.
enige reden dat Rossi op een Duc zou rijden is dat Duc ook Italiaans is. Dat zou de Italiaanse fans helemaal gek maken :p

Ik dacht wel ff van ''zo-zo'' toen ik toseland de eerste paar keer rond zag gaan in de MotoGP.... maar voor dit seizoen hoef je daar verder ook weinig meer van te verwachten denk ik.

Maarja alsnog tof dat ie gewoon mensen zoek rijden die al veel langer dan hij MotoGP rijden.

"Biaggi die effe invalt en gelijk op #1 staat :|

mag jij mij vertellen wanneer dat is geweest.

en hij is van motogp naar SBK gegaan, niet andersom.
vorig jaar was goed, mja als meneer biaggi salariseisen heeft waar je bang van wordt dan zegt Suzuki dus: de mazzel Mr. Biaggi. nu mag die het toen met zo'n halve gare Ducati waar Bayliss overduidelijk heel erg goed mee is, maar de rest blijft nergens:)

en waar is Biaggi dit jaar, tot nu toe maakt die niemand bang:P

bayliss is van SBK naar Motogp gegaan, nooit geen pot kunnen breken hoor.
terug naar de SBK en werd direct weer kampioen in 2006.

dat zegt mij toch wel wat over het niveau.

nog meer voorbeelden, kijk eens naar Haga en Corser, de (voormalig) sterren van WSBK, nooit een goede kans gehad/niet goed genoeg voor de MotoGp.

bayliss is van SBK naar Motogp gegaan, nooit geen pot kunnen breken hoor.
terug naar de SBK en werd direct weer kampioen in 2006.

dat zegt mij toch wel wat over het niveau.

nog meer voorbeelden, kijk eens naar Haga en Corser, de (voormalig) sterren van WSBK, nooit een goede kans gehad/niet goed genoeg voor de MotoGp.

Reed 1 race mee in 2006 (hayden werd kampioen) en won direct.

En hoe 8) Wil niet zeggen dat hij een heel seizoen constant zou presteren maar toch...

Reed 1 race mee in 2006 (hayden werd kampioen) en won direct.

zoek toch eens wat op, hij heeft in 2003 met ducati gereden, toen ducati met de motogp begon, daarna heeft hij nog op de Camel Honda gezeten waar hij er afgetrapt is wegens tegenvallende resultaten, toen heeft Vermeulen (Ten Kate Honda WSBK) zijn plaats overgenomen voor een aantal races en is toen op de Suzuki GP fiets gaan zitten.

nog een voorbeeld is Edwards: dubbel WSBK kampioen, en zijn motogp verhaal kennen jullie allemaal. en je ziet het, Checa rijdt nu Superbike en doet het al direct best redelijk. meerdere podia en kan meevechten voor de overwinningen.

Valentino Rossi wil graag bij Yamaha blijven. Nu de Japanse fabrikant met de M1 weer een winnende motor heeft, ziet de zevenvouidg wereldkampioen geen reden om weg te gaan.
Contract
Het contract van Rossi bij Yamaha loopt na dit seizeon af en de Italiaan gaf onlangs nog aan dat hij vertrekt als hij geen winnende motor krijgt. Maar na twee overwinningen op rij en de leiding in het wereldkampioenschap is Rossi van gedachten veranderd en overweegt hij om bij te tekenen.

Twee jaar
"We zijn in gesprek met Yamaha," liet hij weten aan de Italiaanse sportkrant Gazetta dello Sport. "Ik heb om een winnende motor gevraagd en zij hebben mij die gegeven. Er is dus geen reden om te vertrekken. We moeten nog tot een overeenkomst komen, maar de kans is groot dat ik nog twee jaar bij Yamaha blijf."

bron: rtlgp

mag jij mij vertellen wanneer dat is geweest.

en hij is van motogp naar SBK gegaan, niet andersom.
vorig jaar was goed, mja als meneer biaggi salariseisen heeft waar je bang van wordt dan zegt Suzuki dus: de mazzel Mr. Biaggi. nu mag die het toen met zo'n halve gare Ducati waar Bayliss overduidelijk heel erg goed mee is, maar de rest blijft nergens:)

en waar is Biaggi dit jaar, tot nu toe maakt die niemand bang:P

Eindklasering 2006:
James Toseland GBR Honda 415
Noriyki Haga JPN Yamaha 413
Max Biaggi ITA Suzuki 397
Troy Bayliss AUS Ducati 372
Troy Corser AUS Yamaha 296

Max Biaggi 3de plaats in zn debuut jaar, vind ik vrij netjes...

Dit jaar de race gezien op Philip Iland? van plaats 16 2 keer naar de 2de plaats rijden (dan wel vallen omdat hij te veel wil) Maar het gaat erom dit zie je niet veel rijders doen die van zo'n hoge plaats toch naar de top 3 rijden...
Ik ken er eigenlijk maar 2 Valentino Rossi, en Max Biaggi

dat is ook zeker netjes, geef ik je gelijk in. mja je kent Biaggi ook wel neem ik aan, dat hij vrij arrogant is , qua salaris en tegen collega's, en nu het dus ook zwaar heeft op de ducati en met ruben xaus.

PI heb ik gezien idd, ik sta overal voor op:P
dat was zeker netjes, en toen kwam idd de zware valpartij in race 2.

nja ik heb in 2006 Melandri en Pedrosa verschillende races van achteruit naar voren zien rijden. denk terug aan Turkije 2006, prachtrace:)

dat is ook zeker netjes, geef ik je gelijk in. mja je kent Biaggi ook wel neem ik aan, dat hij vrij arrogant is , qua salaris en tegen collega's, en nu het dus ook zwaar heeft op de ducati en met ruben xaus.

PI heb ik gezien idd, ik sta overal voor op:P
dat was zeker netjes, en toen kwam idd de zware valpartij in race 2.

nja ik heb in 2006 Melandri en Pedrosa verschillende races van achteruit naar voren zien rijden. denk terug aan Turkije 2006, prachtrace:)

jah turkije Melandri van plaats 14 naar 1
Maar Pedrosa niet.. die is van 16 naar 14 gereden.
Ik denk alleen dat de italianen dat kunnen dan, Rossi Biaggi en Melandri

jah turkije Melandri van plaats 14 naar 1
Maar Pedrosa niet.. die is van 16 naar 14 gereden.
Ik denk alleen dat de italianen dat kunnen dan, Rossi Biaggi en Melandri

ja hebt gelijk, maaaaaar;)
hij is 1 ronde voor het eind onderuit gegaan toen hij nog met Stoner en Melandri voorop lag, opgestaan en dus 14de;)

zoek toch eens wat op, hij heeft in 2003 met ducati gereden, toen ducati met de motogp begon, daarna heeft hij nog op de Camel Honda gezeten waar hij er afgetrapt is wegens tegenvallende resultaten, toen heeft Vermeulen (Ten Kate Honda WSBK) zijn plaats overgenomen voor een aantal races en is toen op de Suzuki GP fiets gaan zitten.

nog een voorbeeld is Edwards: dubbel WSBK kampioen, en zijn motogp verhaal kennen jullie allemaal. en je ziet het, Checa rijdt nu Superbike en doet het al direct best redelijk. meerdere podia en kan meevechten voor de overwinningen.

Gast, hij word 1e terwijl die ''eventjes'' een wedstrijdje mee pikt. Dat zegt toch wel wat hoor.

nja lekker belangrijk dan ook;)

mijn top 3:

1. Pedrosa
2. Rossi
3. Stoner

tenminste dat hoop ik, al zou ik niet raar staan kijken als Rossi wint hoor.

Status
Not open for further replies.
Back