onderhand geen enkele SBK rijder heeft het ooit gemaakt in de Motogp,
"Biaggi die effe invalt en gelijk op #1 staat :|
"Biaggi die effe invalt en gelijk op #1 staat :|
Bayliss
bayliss is van SBK naar Motogp gegaan, nooit geen pot kunnen breken hoor.
terug naar de SBK en werd direct weer kampioen in 2006.
dat zegt mij toch wel wat over het niveau.
nog meer voorbeelden, kijk eens naar Haga en Corser, de (voormalig) sterren van WSBK, nooit een goede kans gehad/niet goed genoeg voor de MotoGp.
Reed 1 race mee in 2006 (hayden werd kampioen) en won direct.
mag jij mij vertellen wanneer dat is geweest.
en hij is van motogp naar SBK gegaan, niet andersom.
vorig jaar was goed, mja als meneer biaggi salariseisen heeft waar je bang van wordt dan zegt Suzuki dus: de mazzel Mr. Biaggi. nu mag die het toen met zo'n halve gare Ducati waar Bayliss overduidelijk heel erg goed mee is, maar de rest blijft nergens
en waar is Biaggi dit jaar, tot nu toe maakt die niemand bang
dat is ook zeker netjes, geef ik je gelijk in. mja je kent Biaggi ook wel neem ik aan, dat hij vrij arrogant is , qua salaris en tegen collega's, en nu het dus ook zwaar heeft op de ducati en met ruben xaus.
PI heb ik gezien idd, ik sta overal voor op
dat was zeker netjes, en toen kwam idd de zware valpartij in race 2.
nja ik heb in 2006 Melandri en Pedrosa verschillende races van achteruit naar voren zien rijden. denk terug aan Turkije 2006, prachtrace
jah turkije Melandri van plaats 14 naar 1
Maar Pedrosa niet.. die is van 16 naar 14 gereden.
Ik denk alleen dat de italianen dat kunnen dan, Rossi Biaggi en Melandri
zoek toch eens wat op, hij heeft in 2003 met ducati gereden, toen ducati met de motogp begon, daarna heeft hij nog op de Camel Honda gezeten waar hij er afgetrapt is wegens tegenvallende resultaten, toen heeft Vermeulen (Ten Kate Honda WSBK) zijn plaats overgenomen voor een aantal races en is toen op de Suzuki GP fiets gaan zitten.
nog een voorbeeld is Edwards: dubbel WSBK kampioen, en zijn motogp verhaal kennen jullie allemaal. en je ziet het, Checa rijdt nu Superbike en doet het al direct best redelijk. meerdere podia en kan meevechten voor de overwinningen.