Update 13
Zo eh dan maar weer is een update'tje...
Na veel stress en gedoe stond het toch gelukkig op tijd en beetje rijdend in elkaar voor Meppel.
Omdat ik toch nog steeds veel problemen met van alles had toch maar "weer" helemaal uit elkaar gehaald en alles netjes weg gelegd.
Toen maar de Carb helemaal uit elkaar gehaald en alles goed schoongespoten en revisiesetje erin geknald.
En jah hoor gelukkig deed die het weer als van ouds!
Toen weer het volgende probleem, de achterrem was nog steeds niet op druk.
En dat ging ook niet, de rempot is kapot gestraald hij pompt niet meer.
Weet ook niet of het iemand is opgevallen, had een ander remsysteem achter zitten.
Zaterdag avond/nacht alles weer inelkaar lopen zetten en opgepoetst.
Alles klaar gezet voor Meppel. Helaas geen tijd gehad om uberhaupt iets te kunnen afstellen.
De koppeling deed erg gaar, naar 3 keer flink gas geven pakte die heel erg slecht de toeren op en kwam die niet van zijn plek.
Vandaar dat ik hier de brommer pas aantrapte
Was er ook niet helemaal bij en het ging ook niet echt lekker, met de start niet en de eind tijd ook niet. Jammer maar helaas, volgende keer beter.
Ik tegen Stefan
Iets verder op de baan
Wachten en wachten en wachten
Samen bij de start
En verderop de baan
Heb het zeker wel naar me zin gehad, het was wel druk en erg warm maar wel super gezellig!
Iedereen bedankt voor het maken van de foto's! Als je zelf nog foto's of filmpjes van me hebt op Meppel, gewoon droppen in het topic als je wilt
.
Na meppel toch maar kijken wat precies het probleem was met het oppakken van de toeren. Omdat Stefan ook wat problemen had gekregen met ze carb op Meppel gingen we maar lekker sleutelen in de loods.
Hier hoezo stefan niet blij dat ze scooter het niet goed doet
.
Toen had ik stefan's zijn delta clutch getest en toen ging de Beta als een gek!
Toerenverloop het oppakken van de toeren etc was gewoon perfect...
Ik weer met de stage 6 en weer het oude gezeik, dat word dus weer een delta clutch. Heb de stage 6 helemaal na gekeken maar is niks mis mee dus ik snap het probleem niet...
Hoop de nieuwe koppeling snel binnen te hebben zodat ik op Konninginnedag @ Heerle lekker een dagje kan gassen
.
Hier nog een paar foto's van de loods, de Beta en de Slider
Dat was hem weer en tot de volgende keer
Oi,
Jordy