Most Wanted Sprinters: NX Beta Ark

Status
Not open for further replies.
heb hem eindelijk is in het echt gezien :)
ziet er leuk uit !!
veel slap geouwehoer voor de start 8P

Ohw , hij loopt weer . Dan is het natuurlijk goed :) .

Er zijn altijd dingen die niet goed verlopen . De doorzetter wint :D.

Ik had je zien rijden op de demosprint 30 april.

Ziet er allemaal heel goed uit gozer.

veel succes nog ermee

Kijk dat is volgens mij nou eens een snelle tijd ! :D

Edit:

Had ook nog 12 foto's van je Beta geschoten @ Meppel.

Hele foto schoot gemaakt, want ik kreeg me kans:
Ik: Hey Jordy, mag ik was foto's van je beta maken?
Jordy: Ja zeker, dan kan ik rusten. Want van dat lopen met de beta word je ook moe (met een serieuze blik :P)

Zal er even 4 voor je posten:

cimg4429bj5.jpg

cimg4430jr7.jpg

cimg4457mq3.jpg

cimg4460hs1.jpg

Uber geile, duo remsysteem. (Alleen zonde van dat schroefje in je onderkap)

Last edited:
Vinnie
Was het in iedergeval altijd gezellig bij de start :D. Op driewegen mag je het "rode" knopje drukken als je bij de start staat en je je verveelt :P.

evokillerbeerox
Thnx man, die van jou is ook erg netjes :).

tjaptjoi
Thnx, was jij ook met scooter? Je bent me namelijk niet echt opgevallen...

Wesley
Mjah die remschijf zooi is leuk en aardig, maar je hebt net wat meer wrijving ;). Waar heb ik het ding voor gebouwt :P, igg niet om mee te lopen :D. Achjah boeiend tis vet, laat maar zitten.

Nog bedankt voor de foto's ze zijn netjes. Heb trouwens een schroef in de onderkuip geschroeft is nu een stuk minder ;).

Reeszkees :*
Jah en wanneer laat jij je kappen spuiten :P?

Meeting Heerle was wel geslaagd en volgens mij heb ik wel rap gereden met de Beta. Ben benieuwd op Driewegen op de 150m. Me echte tijden weet ik niet, let ik nooit echt op. Maar zoals Dennis zegt over 6.03 seconden kan wel kloppen. Hoorde iemand zo iets zeggen...
Heb me start namelijk kunnen oefenen en beetje lopen vergelijken.
Maar op één of andere manier geef ik geen volgas bij de start :X.

Heey jordy doet rem het al ik wordt er ook altijd gek van rem ontluchten .
Vriend van mij heeft zo'n aparaatje dan doet je alles van zelf :P das wel makkelijk en werkt goed :P
Maarjah miss zie ik je wel op Driewegen :S moet alleen nog vervoer regelen :o

MzzL Jeroen W.

ka[ppen zijn alst goed is klaar voor driewegen :)

erg vette beta jordy :) meet je 2 driewegen denks k neem dat fournales pompje dit keer WEL mee (en stefan ze slick :P ) of ben je m niet meer nodig??

Deadly SR
Zo'n apparaat heb ik ook, maar werkt niet bepaald op dubbele remsysteem...

Speezkees
Als je die pomp zou willen meenemen, GRAAG! Dit is geen rijden :P.

jordy die loods is eg dik ! bank er in tvtje :P koelkast ! veder blijft je scoot gewoon netjes en verzorgt !

erg vette foto's zijn er geschoten van je beta (check ook copyright:p)

dubbele schijf blijft mooi, optische is de beta helemaal perfect niks meer aan doen;)

grt jordi

heb je uberhaupt nog echt plannen Jordy? Ik vind hem op zich ook wel redelijk af al zou ik wel serieus gaan denken om hem toch net ff een paar cm te verlengen. Ik vind nog steeds het achterkantje vrij lang. Maar goed daaraan zitten uiteraard ook weer nadelen...
Verder vraag ik me af: hoe remt die dubbele schijf nu? Ist niet teveel van het goede? al staat het wel ongelooflijk mooi:~

zjaakie
Daar heb je een punt. Hij is idd 'af'. En heb eigenlijk ook niet echt plannen meer...
En over het verlengen heb ik ook wel is nagedacht.
Misschien volgend jaar, maar zoals het nu is zie ik geen volgend jaar.
Als er wel een volgend jaar is dan wss met iets lichters.
Of dit verlengen, NX als een junkie gebruiken op oude evo's en super special klasse in SBO.

De rem ziet er idd leuk uit, maar het werkt ook gewoon zoals het zou moeten werken.
TeHoezo te veel van het goede, licht eraan hoe ver je je rem indrukt.
Maar hij is nu iets zachter dan normaal omdat de rempot zelfde formaat is gebleven, maar hij moet nu wel plitsen en 4 remzuigers drukken. Dus je kan het vergelijken met een Braking klauw. Of in het kort gezegt de remdruk is iets minder maar remt 2 keer zo hard.

Viper power
Later dit jaar een extra evo ergens vandaan trekken, NX testen en knallen.
Als dat een beetje goed gaat maybe dan verlengen en andere klasse proberen te rijden.

Status
Not open for further replies.
Back