Most Wanted Sprinters: NX Beta Ark

Status
Not open for further replies.
ik vind het een héél mooie beta...

toen hij nog volledig in de carbon stond, vond ik het een supergaaf beest, maar nu 'gewoon' een héél nette beta met custom kappen...

ik ben er zelf nog niet over uit wat ikzelf mooier vond maar zolang jij t zelf maar vind toch;)

benieuwd naar de pktjes die je er nu uit kan persen!!

grtz Ken

zo lekker dan mooie fotos jordy en dat filmpje is ook geil, is dat nou de brandplek @ de loods?

heb zin in de 21ste gaan we nog wel ff startjes oefenen daar of nie

mzl stephan

skattig :P
je carterkap kapje komt eraan :P die wask vergeten te sturen :*

dat oranje doet um veel beter man, vooral als hij voorbij blaascht:P

Je beta ziet er echt gruwlijk uit man :D en vlamt volgens mij ook lekker !
Zoals je zei je moet er even aan wennen, maar hoop hem dit jaar ook even in het echt tezien (op een meeting ;))

Succes.

ik vind hem erg vet zo! is allemaal mooi afgewerkt en origineel ;)
veel suc6 ng en hopelijk is hij helemaal in orde tegen meppel;)

grtz

Tommy.
Moet zeggen dat ik ten eerste opzicht zelf ook moest wennen, van compleet donker naar licht...
Maar ben er zelf zeker tevreden over en vind het mooier. Komt er mooier uit en nu zie je teminste de rondingen. Het is moeilijk te fotograferen, je moet hem gewoon in het echt zien en dan oordelen.

Petrik.
Die week ervoor deze filmpjes al gemaakt man :P.

Stephan Pepping
Hoelaat moet ik je ophalen dan? Na het eten al :)?

Speedboer
Thnx man :), heb je het al verstuurd of komt "eraan".

Voorbij blazen viel me ook op dat erg "lekker" oogte :~

Wesley
Als hij benzine krijgt wilt die wel jah :P.
Rotterdam zie je hem wel denk ik toch, daar woonde je toch :).

Mark.S
Bedankt man :), als ik me camera heb gevonden zal ik van de week het project van de NRG even updaten. Nog effe wat detail foto's erbij maken met wat er weer gedaan is nu Kees zelf met ze reet in Afrika zit :P.

Kiesler-Aerox
Volgende week "thuis project" van school, dus daar maken we een loods project van :P. Mooi weekje de tijd om de rest te fixen :).

Oi,

Jordy

Wesley
Als hij benzine krijgt wilt die wel jah :P.
Rotterdam zie je hem wel denk ik toch, daar woonde je toch :).

Hehe, dan kom ik je zeker meeten. Maar ik wil ook proberen naar Meppel tegaan. Want dan kan ik jouw en ook meer mensen eindelijk is meeten. Dus misschien tot de 21ste en anders zie ik je in rotterdam :)

Maar wil zeker wel een keer op je beta zitten, haha :D

Je komt maar net bij de grond volgens mij met je voeten :P hehe !! maarja zeer zeker mooie beta.!! Tot in de details afgewerkt !!

Schitterende kleur ook .!!*D

Keeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenker wat een vet ding zeg, en die van kees trouwens ook :W:W

Imo, beter dan dat carbon, en tropisch vind ik het wel zeg :) Succes ermee jorra

dit vind ik toch mooier als dat carbon, carbon zag er maar cheap uit vond ik. MAar dat durfde ik niet te zeggen :+
Je moet wel nog een paar cm's groeien voor het seizoen zie ik :D

hmm denk toch dat ik het carbon unieker en beter vond staan dan dit oranje, neemt niet weg dat dit een hele vette kleur is hoor!!

Ik heb alleen het idee dat je gepolijste onderdelen met dit oranje minder goed naar voren komen :)

Maargoed, tis en blijft gewoon een dikke scooter ongeacht de kleur die erop zit :)

Wesly
Moet je telleurstellen, ik ben er op de 22ste. Niet op de 21ste ;).

Abels
Ik ben een klein licht ventje, vind het niet erg hoor :).

Willy
Lukt het allemaal met de wallpapers :*?

Sandor
Gewoon je mondje open trekken ;). Daar is een forum voor toch.
En blijf liever klein en 53 KG :*.

sjoerdmetgeleletters
Misschien wel, misschien niet. Stefan heeft ze hele slider ook Carbon en zijn nu nog meerdere mensen met Carbon dus zo uniek is het ook weer niet.

Met de gepolijste onderdelen, ben ik met je eens. Maar dat wist ik al van te voren. Gepolijst op een donkere kleur komt mooi naar voren omdat gepolijst licht is. Nu is het licht op licht... Niet dat het mij zo boeit, vind het niet verkeerd staan en zit me ook niet dwars.

Oi,

Jordy

Nieuwe kleurtje is geil :D Ziet er goed uit hoor, Jordy

En wat is tegenwoordig nog uniek en orgineel? Hiermee doel ik op dat meerdere mensen carbon nemen ;)

Ziet er allemaal leuk uit. Ook netjes, maar niet veel speciaals meer. Zie je de 22e wel, misschien dat het ding in het echt stuk vetter is! Loopt het blokje nu naar behoren eigenlijk?

Status
Not open for further replies.
Back