Most Wanted Sprinters: NX Beta Ark

Status
Not open for further replies.
ik vond hem specialer met het carbon, niet dat parelmoer nu zo'n afgezaagde kleur is hoor :P maar kvond t toch wel wat hebben. Ben benieuwd oftie nu wel dikke pk's beukt met je nieuwe blokkie, moet wel goed komen denks!

eeey die Jordy ,

zie er goed uit man zo je kappen , er zit in eens een hoop kleur aan je scoot ik vindt het heel mooi , nu je blokkie en knallen die handel , en natuurlijk met een positief vermogen :) ik spreek je ,

grt Michael.

Bedankt allemaal voor de reacties,

ik ga niet meer voor Meppel banken, maar zit igg nog beetje werk in.
De ene keer rijd die lekker, de andere keer zakt die in enzovoort. En welke rollen ik ook gebruik de enigste die normaal werken is 3.0 / 3.9, de rest pakte die gewoon niet en krijgt die een dip, of ik nou lichter ga of zwaarder elke keer het zelfde :X.

Igg een nieuwe v-snaar bestellen en sproeiers want me sproeiers zijn pleite :X.
Die v-snaar zit eral 2 jaar in :P. Aardig op :D.

ik vind wel dat JOU indentiteit nu een beetje weg is, je was zo veer afgeonderd van de rest, maargoed, nu heb je een hele mooie nette beta... met custom kappen.... :P

Yordy. ik vind dit 100000 keer beter. ik vond dat carbon altijd al niks eigenlijk.... :X was wel apart maar vond het niet super....

Deze kleur is uber en glimt als een ..... de lijnen knallen er nu echt uit!

Super! je was er 21 april ook toch?

eennickname
Er komen zo ie zo geen stickers op, wss wel een klein MWS stickertje idd...

piaggio bwz
Moet je telleurstellen, ik ben alleen de 22ste op Meppel.

BetaGreenXtreme
Wie weet, heb niet echt doelstellingen meer.
Die heb ik allemaal al een keer behaald.

Igg nog een keer 27+ zetten, maar eerst het blok zelf goed laten lopen en lekker paar SBO'tjes rijden.

Ik vind hem er zo echt super strak uitzien
nu komen de vormen van de kappen meer tot hun recht.. Goeie keuze :D
nu dan nog de grafiek, maar dat komt vast wel goed

En dan probeer je niet eerst een nieuw snaartje ipv nieuwe carters?
(of heb je dit wel gedaan :P)

We hebben van Dennis die toen mee was (Area) zijn complete overrange set overgezet, zat 0.2 pk verschil tussen, wat ik me kan herinneren.

Nieuw carter was trouwens geen overbodige luxe, zat een scheur in het carter. Die had ik laten lassen, na het banken zat ernaast een dikke scheur... Je kan de carter helften zelfs uit elkaar duwen, dus wou zo ie zo nieuw carter.

Ik zit telkens wanneer ik je topic zie aan een fatsoenlijke reply te denken. Ik kan er echter maar niet uitkomen wat ik hier nou neer moet zetten en wat ik van het spuit werk vind... :rolleyes:

Ik vind het mooi, maar toch ook niet. Heel tegenstrijdig. Ik weet niet wat ik er van moet vinden. Ik vind dat met deze kleur de vormen van je achterkap TE naar voren komen. Het ziet er nu meteen uit dat het model zoals hij nu is, niet hoort. Het hoort ook niet, dat weet ik ook wel. Maar toch vind ik het "apart".

Ik vind het moeilijk om te verwoorden maar ik had iets heel anders verwacht. :)
Misschien dat mijn mening veranderd als ik hem in het echt zie hoor, maar dat zien we dan wel. :*

keer het volle lentezonnetje erop
ik weet zeker dat je wel wat mensen op andere gedachten zet :D

tegenstrijdige verhaal van Bojt kan k me wel in vinden..
maarja life goes on :+ bijna alles is al veranderd. dus ga je zulke dingen veranderen om het nog leuk te houden denk ik :)

Update 12

Kleine update dan maar even.

Heb de Beta naast de NRG gezet in het zonnetje en zijn best vette foto's geworden.

0704betanrg1.jpg

0704betanrg2.jpg

0704betanrg3.jpg

0704betanrg4.jpg

0704betanrg5.jpg

0704betanrg6.jpg

0704betanrg7.jpg

0704betanrg8.jpg

En dan ik nog in de zelfde houding als de Beta :P. Mean...

0704jordy.jpg

Wat ik nu nog moet doen voor SBO:
-Moet nog wel wat gedaan worden, hij koelt namelijk erg slecht met het resevoirtje wat ik nu heb.
-Ook moet ik nog me 3e rem fixen, achterrem dus.
-Opvangbakje voor de benzine fixen
-Benzine fixen, hij blijft niet doorstromen via de kart tank. Nu onderin de tank een nippel gemaakt zodat het gewoon door blijft stromen naar beneden i.v.m door zuigen via die rotzooi vacuum wat gewoon niet goed werkt.
Dit probleem zie je ook op filmpje, hij zuigt niet goed de benzine aan.

Hier dus filmpje waar ik het over had.
Deze is met telefoon gemaakt dus heeft wel beetje schrale kwaliteit.
Op het filmpje hoor je ook dat die weg valt en geen benzine krijgt...
Beta Rijden

Deze is met camera gefilmd, ook zie je Stefan op de NRG rijden.
Beta & NRG

Van de week dus die kleine dingentjes verhelpen en hopen dat die dan gaat...

Oi,

Jordy

Status
Not open for further replies.
Back