This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Most Wanted Sprinters: NX Beta Ark

Status
Not open for further replies.
TunedFox
Vraag ik me ook af, maak gewoon lekker wat jij vet vind.
Heb trouwens genoeg ideeen wat nooit gedaan is, maar niet meer hierop.

Vasco
Dus jij vond dat Carbon echt "De shit" Je zal op Meppel de Beta en de Slider wel naast elkaar zien. Dan zie je het verschil goed, maar Bij Stefan zit het Carbon er veel netter op dan bij mij... Hij heeft kleine kapjes.

En blok, als die gewoon benzine krijgt vind ik hem wel knallen.
In de loop van tijd ergens een 2e handse EVO ergens vandaan halen en daar lekker met de NX op los gaan!

SSR Mizzle
Mjah opzich jammer... In oktober / November wist ik al precies wat ik wou hebben. En opeens zie je alles en iedereen oranje.

Aan de andere kant ook wel weer dope, tis gewoon een lekker kleurtje .
Al hoewel iedereen een ander soort oranje heeft .

Aftershock
Hoe komt het dat je hem eerst lomp vond ogen van achter als ik vragen mag? Heb achter niks veranderd. Alleen de randen

STR8ROX
Die van kees gaat zeker lekker, denk dat die nu ook meer PK afgeeft dan toen op de bank nadat ik en Stefan weer een aantal dingen verandert hebben.

Oi,

Jordy

hij oogde een beetje lomp vergeleken met nu, met dat carbon zag je de vorm niet zo heel goed als met dit oranje. je kappen komen er nu gewoon een stuk beter uit vind ik.

heb hem nooit echt lomp gevonden, zo bedoel i het niet maar vergeleken met je nieuwe kleurtje.

Nee, dat niet. Maar daardoor was dat ding van jou wel een beetje bekend. Bekijk hem in Meppel wel ff En succes met die EVO, hopen dat het lukt zonder al te veel problemen!

Hmm en forummers weten eerder dat ik meer vermogen heb als ik zelf Ik heb zin in het weeeeeeeekend!! Tot overmorgen he jor

Hmm en forummers weten eerder dat ik meer vermogen heb als ik zelf Ik heb zin in het weeeeeeeekend!! Tot overmorgen he jor

Kees jij gaat ook opvallen aangezien je terugkomt als neger

@Jordy: Erg zin in Zondag! Spreek je nog!

Nee, ik mocht hem hebben voor een krat bier :+

Zo moeilijk kan het toch niet zijn om het ding fatsoenlijk te laten lopen?

Stefanracer
Moet je horen wie het zegt wanneer iemand in een dip zit of genakt word door euroscooters . Meneertje negatief.

Patrick
Fysiek niet nee, lichamelijk wel :*.

Armon
Heb nu even de XSH 2.0 wig erop zitten, dan weet ik 100% dat het goed zit.

Fysiek en lichamelijk is hetzelfde

Maar, zonde dat het je weer tegenzit. Dit komt ook wel weer goed.

Jordy, tegen slagen moet je kunnen incaseren haha.
Maar alles word goed gemaakt als het zondag is, want dan ga ik even 1000 foto's van je beta nemen

Zie je zondag !

Vet dingetje , toen ik em voor het eerst zag dacht ik carbon kan wel mooi zijn. Meestal vind ik het niks maar dit had wel wat.

New style wordt vast en zekers ook wel goed

Vet dingetje , toen ik em voor het eerst zag dacht ik carbon kan wel mooi zijn. Meestal vind ik het niks maar dit had wel wat.

New style wordt vast en zekers ook wel goed

De nieuwe stijl is al goed..suc6 met je blok en hij ziet er echt frisjes uit zo

ik hoop dat ik hem zondag kan bewondere en het liefst als die een sneltijdje neer zet dus niet bij de pakke neer zitte

succes der nog mee

Status
Not open for further replies.