This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Most Wanted Sprinters: NX Beta Ark

Status
Not open for further replies.
ik herken je nu niet meer met je nieuwe avator
maar kleurtje is goed strak. ik vind het heel toff iig.

als ik het geld er nu voor had had ik ook wel zoiets gewild
lekkerdoorgaan nieuw kleurtje nieuw blokje nieuwe scores

heel mooie kleur zeg!
jammer dat de binnenkant van je achterkap niet is gespoten...zullen vast veel mensen zijn die een foto willen maken van dat stukje lachgas fles, en dan zie je steeds de binnenkant van de kap op de foto
maar verder ist een vet ding!

Oranje is stoer!! Ik vind hem zo echt 10x vetter echt netjes man. Hopelijk loopt je blokje ook goed en krijgen je lagers genoeg olie nu je die kanaaltjes dicht hebt gemaakt.

Echt super vet geworden dat ding van je, kleur is echt masterlijk vet!

Ga je je voorvork nog meer verlagen of laat je die zo?

Bedankt allemaal voor de reacties, en voorvork blijft zo vanwege de SBO klasse waarin ik rijd. hij is nu 4 cm verlaagd

Übergaaf Jordy!!
Echt mooie kleurencombi!! ik vind 't persoonlijk beter dan Carbon, hoewel het carbon al enorm gaaf was!!
Succes met je blok.. hopen dat 't nu over is en er gewoon ff een hele dikke score uit komt!!

later

Jordy hij ziet er weer netjes uit
Maikel heeft weer goed werk geleverd
Echt strak kleurtje dat Oranje
Suc6 er mee !
En spreek je nog wel
MzzL Jeroen W.

lekker, Mango met bananen smaakje!

De kleur word steeds vetter na het kijken van de foto's!!

ben benieuwd naar je score, hoop dat het een 22+ word :W

hij ziet er zo lkkr fris uit het carbon vond ik ook erg mooi, dat had iets duisters, maar dit ook weer erg mooi. dit sezioen staan er iedergeval weer frisse scooters aan de start

ik weet niet goed wat ik er van moet vinden. Het carbon had iets, beetje echt apart, beetje stealth achtig iets. Wat ik nog nooit ergens gezien had, ik vond het echt een aparte beta met dat carbonne.

Nou is hij nog steeds apart, maar je bent van een soort sluipschutter naar een clown gegaan. In mijn ogen dan, maar hij is nog steeds vet.

Status
Not open for further replies.