VST
Ik heb op andere blokken gekeken, hoe ver en wat er telkens precies gedaan werd. Dat heb ik een beetje lopen doen en wat eigen idee'en erin verwerkt.
Het is me eerste keer ooit, ben wel te vreden.
J2-Tuning
Ik zelf vind dit de mooiste/ beste plek.
Je ziet hem zitten maar toch ook niet. En tussen je benen of wat dan ook vind ik maar niks. En lekker boeiend dat niemand die fles ziet, ik weet dat het erop zit :*. Tis leuker als verassing als ze het niet weten
.
Eerst het blok beetje beter afstellen want soms valt die dood weg, krijgt geen benzine :X. Dus beetje spelen met de carb en dan gewoon die rode knop gebruiken
. Igg is het hele systeem nu gewoon geinstalleerd dus op dit moment zit de XSH 2.0 wig er niet op.
Willy
Komt goed, meppel
.
Robbert
Wit heeft haast geen contrast, en dit wel.
Petrik.
Volgens mij vond je hem niet zo mooi vanaaf of wel?
Je bleef de hele tijd kijken
en erop zitten
:*.
Dragsterlover
Wat is er mis met het zadel dan?
Die lelijke randjes aan de zeikant, ik heb het heel vaak opnieuw gedaan om het strak te krijgen, op een gegeven moment was het niet zo erg en dacht laat het lekker zo. Als je met 120+ voorbij komt zie je dat toch niet :+.
Werd er echt ziek van
, maar dat komt ook omdat die rand te scherp gerond is.
[evolution]
Hart van de velgen zeker niet Oranje, kleur verhouding is zo goed.
Igg niet TE veel oranje nemen. Miss nog iets van een zwart achterspatbordje...
Joostpuch
Dat was vorig jaar ook al, maar dat zag je niet goed met die donkere kleur.
Ik vind dit zelf ook een mint punt, maar krijg het echt niet beter.
Is gewoon de Beta kappen origineel zelf, scheve rotzooi
.
Speedboer
Stuur jij nog even het laatste op dan :*.
Kees
Komt goed man, heb trouwens mooie foto's gemaakt van onze hokken naast elkaar in de zon
. Volgende keer alleen even poetsen
, kappen zijn zo stoffig als het maar kan.
Zal eerdaags even update plaatsen in je eigen topic :*, hij gaat kapot hard niet te houden man!
Oi,
Jordy